  • 1. Data: 2004-07-02 14:00:17
    Temat: Pożeganie Citianku :-)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dzis nadszedl ten dzien kiedy moge spokojnie opuscic Citibank ;)
    Przegladnalem jeszcze ich strone i niech mi kos powie czemu:

    "skorzystaj z możliwości otwarcia lokaty w Citibank Online (w godzinach
    8:00-23:00)"

    :-)

    Zaskoczyło mnie to trochę ;)
    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-07-02 14:05:27
    Temat: Re: Pożeganie Citianku :-)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    JaKi wrote:
    > "skorzystaj z możliwości otwarcia lokaty w Citibank Online (w
    > godzinach 8:00-23:00)"
    > Zaskoczyło mnie to trochę ;)

    zaprzeczyli swojemu sloganowi - jednak kiedyś śpią :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-07-02 16:10:07
    Od: Wojciech Sobczuk <w...@b...com>

    JaKi wrote:

    > Dzis nadszedl ten dzien kiedy moge spokojnie opuscic Citibank ;)
    > Przegladnalem jeszcze ich strone i niech mi kos powie czemu:

    A czemu spokojnie? Miales wobec nich jakies zobowiazania? I czemu opuscic?

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-07-02 16:44:40
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojciech Sobczuk" <w...@b...com> napisal w
    wiadomosci news:cc41ib$icq$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > A czemu spokojnie? Miales wobec nich jakies zobowiazania?

    Glupio bylo zrywac lokate a byla na dluzszy okres zalozona

    >I czemu opuscic?

    Bo mieli w ostatnim pólroczu troche wpadek, w porównaniu z obsluga rok, dwa
    lata temu teraz jest ona duzo, duzo gorsza. Wpadki które z grubsza pamietam:

    - problemy z przepieciem debetu pomiedzy lokatami które byly zabezpieczeniem
    - proces przyznania normalnego debetu dla naszego specjalnego klieta polega
    na tym (uproszczone warunki): deklaracja wplywów, dokumenty od pracodawców,
    itp itd :-) W tym samym czasie maksmalny debet w Inteligo po dwóch
    kliknieciach myszka :-)
    - brak realizacji PZ splaty KK
    - robiene korekt na rachunku po blednym uznaniu rachunku przez bank bez
    informacji, co spowodowalo brak srodków na splate KK.

    To tylko rzeczy które pamietam od 30 grudnia 2003 (wtedy zaczely sie
    problemy z debetem ;-))

    --
    JaKi - wkrótce "byly" posiadacz CitiOne :-)

  • 5. Data: 2004-07-02 16:56:21
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Bo mieli w ostatnim pólroczu troche wpadek, w porównaniu z obsluga rok, dwa
    > lata temu teraz jest ona duzo, duzo gorsza.

    Eee tego nic chyba nie przebije. Co powiesz na zerwanie walutowej lokaty
    antypodatkowej i przewalutowanie na PLN ?

    --
    Witek

  • 6. Data: 2004-07-02 17:04:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Eee tego nic chyba nie przebije. Co powiesz na zerwanie walutowej lokaty
    > antypodatkowej i przewalutowanie na PLN ?

    Nic mnie już nie jest w stanie tam zdziwic :-) Przeżyłem sporo z nimi :-)))
    (3 lata z Citi i rok,dwa z handlobankiem)

    Tak samo jak nic w BZWBK nie jest w stanie mnie zdziwic (ale to od
    miesiaca - kiedy to zobaczylem niedysponentk,e ktora na slowa, ze dlugo
    trzeba czekac aby cos zalatwic (15 min) powiedziala naprawde zdziwiona "TO
    BYŁO DŁUGO?") :-))

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-07-02 17:34:09
    Od: Wojciech Sobczuk <w...@b...com>

    a gdzie sie przesiadasz? mam tam troche USD i zastanawiam sie gdzie to
    wsadzic zeby mozna bylo podjac w kasie (i sobie w kantorku sprzedac).

    poki co nie mialem z nimi problemow (oprocz tego ze raz musialem 2 dni
    czekac az mi zerwa lokate na ktora glupi dalem sie namowic) ale jest 0%
    na rachunku USD i troche drogie utrzymanie tego konta.

  • 8. Data: 2004-07-02 17:39:58
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojciech Sobczuk" <w...@b...com> napisal w
    wiadomosci news:cc46fu$8ih$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > czekac az mi zerwa lokate na ktora glupi dalem sie namowic) ale jest 0%
    > na rachunku USD i troche drogie utrzymanie tego konta.

    A ja mamnastepujacy uklad:

    - Inteligo - bankomaty, debet, lokaty, skarbonka, fundusze
    - mBank - bankomaty BZWBK, Euronet, fundusze, skarbonka
    - ING BSK - bankomaty ING, Euronet za 1 PLN, darmowe przelewy, dwie karty do
    konta - w Euro i $ na wyjazdy zagraniczne gdzie prowizja jest %

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-07-02 17:42:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    do
    > konta - w Euro i $ na wyjazdy zagraniczne gdzie prowizja jest %

    Koszt utrzymania (koszty stałe):

    - Inteligo 0,99 PLN
    - mBank 0 PLN
    - ING 2 PLN

    Przy super pokryciu bankomatów i pełną gamą usług konta kosztują mnie 3 PLN
    miesięcznie :-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-07-02 18:38:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 19:42:15 +0200, "JaKi" <j...@g...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >- ING 2 PLN
    >
    >Przy super pokryciu bankomatów i pełną gamą usług konta kosztują mnie 3 PLN

    No tak, ale jak wydedukowałem jesteś studentem, dla mnie np. ING kosztowałby już
    6 zł miesięcznie lub więcej.

    No i skąd ci wyszła opłata za Inteligo = 0,99 zł?