  • 11. Data: 2005-02-04 18:27:22
    Temat: Re: [media] Fałszywki w bankomatach
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > Oczywiście to był żart.

    Ale ja serio mowie. To jest dobre! Tylko pytanie jak male to moze byc...

  • 12. Data: 2005-02-04 19:35:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Ale ja serio mowie. To jest dobre! Tylko pytanie jak male to moze byc...

    Założę się, że James Bond ma coś takiego ;-)

  • 13. Data: 2005-02-04 19:59:20
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krystek napisał(a):

    > Wbrew pozorom moje pytanie nie było takie znowu bezsensowne, skoro są
    > liczarki bankotów, które podczas zliczania pieniędzy skanuja numery seryjne.

    No i co z tego? Bankomat ma wydawać potwierdzenia wykonania operacji
    drukując do kompletu numery seryjne?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 14. Data: 2005-02-04 20:32:36
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-02-04, Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    > Ale ja serio mowie. To jest dobre! Tylko pytanie jak male to moze byc...
    Wielkości 5-6 cm srednica 8-10 mm..
    Wyglada jak taki maly wskaźnik laserowy sprzedawany na bazarach - tyle
    , że świeci UV..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 15. Data: 2005-02-04 20:34:15
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > No i co z tego? Bankomat ma wydawać potwierdzenia wykonania operacji
    > drukując do kompletu numery seryjne?

    Nie - wystarczy jak beda w logu bankomatu. Tak samo jak z wyplata co zostala
    zaliczona jako wydana a wydana nie zostala - bank sprawdza logi i zwraca
    kase.

    Belin

  • 16. Data: 2005-02-05 10:11:39
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cu0ib2$v5s$1@news.elsat.net.pl...

    > Ale ja serio mowie. To jest dobre! Tylko pytanie jak male to moze byc...

    Są w długopisach - na przeciwległym końcu wkładu. Pełno tego jest na Allegro
    w zestawach do ściągania - pisze się tuszem który widać pod ultrafioletem.
    Na banknotach działa - sprawdzone ;-)

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014