  • 1. Data: 2005-02-03 20:24:58
    Temat: Bank Account Type
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Musze podac w formularzu Bank Account Type. Mam dwa typy do wyboru :
    business checking i business savings.
    Co sądzić o tym ?

    --
    Vizvary Istvan
    p.p.u. VAS - project Cryptigo

  • 2. Data: 2005-02-03 20:27:41
    Temat: Re: Bank Account Type
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote in message

    > Musze podac w formularzu Bank Account Type. Mam dwa typy do wyboru :
    > business checking i business savings.
    > Co sądzić o tym ?
    Aha zapomniałem : chciałem tam podac numer konta mBiznes

    Vizvary

  • 3. Data: 2005-02-03 21:02:38
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ctu1fl$4qa$1@news.onet.pl>, v...@p...onet.pl says...

    > "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote in message

    > Aha zapomniałem : chciałem tam podac numer konta mBiznes

    Hmm..... zapewne formularz "hamerykanski" .... tutaj... z jakis niezbyt
    dla mnie zrozumialych powodow rozroznia sie typy kont (checking lub
    savings). Wydaje mi sie ze transfery wewnatrz stanow na te dwa rozne
    konta ida inaczej (hmmm?!!! dziwadlo). Jesli chodzi o transfer
    miedzynarodowy ... to nie ma to zupelnego znaczenia .. ja bym zaznaczyl
    "checking"

    AP

  • 4. Data: 2005-02-03 21:12:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Vizvary II Istvan wrote:
    > Musze podac w formularzu Bank Account Type. Mam dwa typy do wyboru :
    > business checking i business savings.
    > Co sądzić o tym ?

    checking

  • 5. Data: 2005-02-03 21:16:45
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > konta ida inaczej (hmmm?!!! dziwadlo). Jesli chodzi o transfer
    > miedzynarodowy ... to nie ma to zupelnego znaczenia .. ja bym zaznaczyl

    Te konta sa takie same pod wgledem funkcjonalnosci. Saving to takie konto
    avista, a checking taki ror. W przeszlosci czeki wydawane byly do czekowego i
    sie zalatwialo wszystkie operacje z czekowego, a oszczednosci na saving pchalo.
    Dzisiaj mozna placic z konta, wysylac czeki z tego i tego konta. Saving maja
    wieksze % z konta. W zasadzie sluza tylko do oszczedzania :D

  • 6. Data: 2005-02-04 00:54:27
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <7...@n...onet.pl>,
    g...@p...onet.pl says...

> [...]
    > Dzisiaj mozna placic z konta, wysylac czeki z tego i tego konta. Saving maja
    > wieksze % z konta. W zasadzie sluza tylko do oszczedzania :D

    Taaa .... ale w wielu przypadkach... jesli robi sie platnosc ACH trzeba
    podac rodzaj konta .... co wedlug mnie jest dziwaczne ...ale zapewne ma
    swoje wytlumaczenie

    AP