  • 1. Data: 2002-08-30 18:39:16
    Temat: Zyczenia od InvestBanku
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witam!

    Bardzo pozytywnie zaskoczyl mnie dzis IB - jako ze w niedziele
    wypadaja moje urodziny, bank raczyl mi o tym przypomniec (serio,
    zapomnialem :)) i przyslal mi kartke z zyczeniami. Co dziwniejsze,
    nie mam u nich konta a jedynie rok temu zakladalem lokate dolarowa
    ktora wygasla jakos w lipcu. Dobrze ze nie prosilem o zaprzestanie
    przetwarzania moich danych :)

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Did you see the frightened ones?
    Did you hear the falling bombs?"
    WinAmp gra: Homo Twist - Techno i porno

  • 2. Data: 2002-08-30 19:02:56
    Temat: Re: Zyczenia od InvestBanku
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > nie mam u nich konta a jedynie rok temu zakladalem lokate dolarowa
    > ktora wygasla jakos w lipcu. Dobrze ze nie prosilem o zaprzestanie

    Citek tez ma fajne - w systemie kolo daty urodzin na ok tydzien przed
    urodzinami pokazuje sie ikonka tortu i zawsze jak bylem wtedy w oddziale
    mialem skaldane zyczenia urodzinowe - tak samo kiedys trafilem w urodziny z
    telefonem do CitiPhone i zyczenia na wstepie mi zlozono ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-08-30 20:04:20
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Jaroslaw Popiel <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Citek tez ma fajne - w systemie kolo daty urodzin na ok tydzien przed
    > urodzinami pokazuje sie ikonka tortu i zawsze jak bylem wtedy w oddziale
    > mialem skaldane zyczenia urodzinowe...

    No dobra a ten tort to się chociaz raz zmaterializował ? ;-))

    Sark

  • 4. Data: 2002-08-30 20:10:48
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Sark" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No dobra a ten tort to się chociaz raz zmaterializował ? ;-))

    Niestety nie ;-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-08-30 20:33:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > --
    > K.O.N.L.I.N.

    OOOO Wrociles :)
    Dlugie masz te wakacje - ciakgle mi z autoresponderac przy wysylaniu
    newslettera wyskakiwalo ze sie gdzies byczysz :)

  • 6. Data: 2002-08-31 10:51:28
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)