  • 1. Data: 2002-08-30 16:14:12
    Temat: mBank i uzywane przez niego koperty.....
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    Witajcie,

    Zamowilem ostatnio 2 nowe karty z mBanku... Zarowno karty jak i PINy
    zapakowane byly w koperty, ktore mozna umiejetnie otworzyc, a nastepnie
    zamknac nie pozostawiajac praktycznie zadnego sladu ! Czy nie uwazacie,
    ze jest to male niedopatrzenie ze strony banku ? Gdyby Pekao przyslalo
    mi Shell'a w taki sposob, to od razu bym go zastrzegl - a od banku
    domagal sie karty z nowym numerem do odbioru w oddziale. Na szczescie
    CKC Pekao S.A. uzywa lepszych kopert... Co o tym mysliscie ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-08-30 16:21:33
    Temat: Re: mBank i uzywane przez niego koperty.....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > domagal sie karty z nowym numerem do odbioru w oddziale. Na szczescie
    > CKC Pekao S.A. uzywa lepszych kopert... Co o tym mysliscie ?

    Znaczy Goldy zamnowiles??? :)

    Chociaz ktos moglby sopbie skopiowacte elektrony....

    Temat walkowany od dawna - jak widac nic sie nie zmienilo

  • 3. Data: 2002-08-30 19:32:37
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@a...com (AMRA) wrote in <ako5uj$ih2$1@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >Znaczy Goldy zamnowiles??? :)

    Jakbym zamowil Golda i przyszedlby tak zapakowany - od razu bym go
    zastrzegl i domagal sie wydania nowego - do odbioru osobiscie w BRE :-)
    Jakbym mial na kontach w mBanku jakies wieksze wolne srodki - zrobilbym
    to samo...

    >Chociaz ktos moglby sopbie skopiowacte elektrony....

    No wlasnie o tym pomyslalem.

    >Temat walkowany od dawna - jak widac nic sie nie zmienilo

    Zglosilem to. Ciekawe ile zgloszen potrzebuja, zeby to zmienic...

    W.

  • 4. Data: 2002-08-31 15:25:30
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Zglosilem to. Ciekawe ile zgloszen potrzebuja, zeby to zmienic...

    potrzebuja nie zgloszen tylko zamykania jeszcze nie aktywowanych
    kart, niedawno do mnie przyszly razem karta i pin, mlinka
    bardzo niechetnie przyjmowala dyspozycje
    najpierw byl wywiad dlaczego, czy koperta byla uszkodzona itd...
    wychodze z zalozenia ze skoro mbank dbajac o bezpieczenstwo
    wysyla karty w odstepie czasowym to w takim celu zeby
    przesylki docieraly osobno a nie spotykaly sie na ktorymkolwiek
    etapie a juz szczegolnie na poczcie adresata

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 5. Data: 2002-08-31 16:32:17
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    zakładając konto rok temu, wszystkie 4 koperty przyszły tego samego dnia,
    minął rok, zamówiłem eKarte, przyszła w poniedziałek razem z kopertą z CVV2
    :(

    bielen2k

  • 6. Data: 2002-09-01 11:01:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > zakładając konto rok temu, wszystkie 4 koperty przyszły tego samego dnia,
    > minął rok, zamówiłem eKarte, przyszła w poniedziałek razem z kopertą z
    CVV2
    > :(

    wydaje mi sie ze to jednak nie wina mBanku a poczty :)

  • 7. Data: 2002-09-01 11:44:16
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > CVV2
    >
    > wydaje mi sie ze to jednak nie wina mBanku a poczty :)

    Pewnie tak, a dokładniej listonosza, który pewnie nie dostarcza każdego
    listu z osobna codziennie. Czasem zostawi na jutro, albo pojutrze, albo
    dostarczy jak się uzbiera więcej listów bo nie chce mu się iść do twojego
    domu, nie chce się otwierać skrzynki dla jednego listu, ma nie po drodze...
    Zwykły list listonosz może nawet zjeść i nikt mu nic nie udowodni.
    Informacje poznane z własnego doświadczenia ;-)))

  • 8. Data: 2002-09-01 11:50:07
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > CVV2
    >
    > wydaje mi sie ze to jednak nie wina mBanku a poczty :)

    wina poczty to raczej nie jest bo poczta nie gwarantuje czasu
    dostarczenia przesylki z taka dokladnoscia, a skoro bank decyduje
    sie na odstep czasowy to powinien byc na tyle dlugi zeby
    obie przesylki nie spotykaly sie po drodze, inaczej to tylko
    mydlenie oczu klientom a nie troska o bezpieczenstwo

    a jak jest z platnymi kartami, czy gdyby zamknac jeszcze nieaktywna
    karte do emaxa albo ekarte twierdzac ze koperta jest naruszona to chyba
    nie obciaza klienta powtornie przy wydaniu nastepnej?

  • 9. Data: 2002-09-01 12:41:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wina poczty to raczej nie jest bo poczta nie gwarantuje czasu
    > dostarczenia przesylki z taka dokladnoscia, a skoro

    A o przeyslkach priorytetowych slyszal?
    A o zasadzie dzien wyslania + 1 czy jakos tak???
    Poczta _gwarantuje_, niestet tak jak moj listonosz - robi spobie np. urlop,
    albo mu sie myla ulice albo mu sie nie chce chodzic...

    bank decyduje
    > sie na odstep czasowy to powinien byc na tyle dlugi zeby
    > obie przesylki nie spotykaly sie po drodze, inaczej to tylko
    > mydlenie oczu klientom a nie troska o bezpieczenstwo

    Oczywiscie - mozna zrobic tak jak winnych bankach - masz karte i czekasz >
    tydzien po PIN do niej :)

  • 10. Data: 2002-09-01 14:10:27
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > A o przeyslkach priorytetowych slyszal?
    > A o zasadzie dzien wyslania + 1 czy jakos tak???

    piszac o czasie dostarczenia przesylki mialem na mysli to o czym
    jest watek czyli przesylanie kart mbanku, a czy mbank wysyla karty
    jako priorytetowe? zadnej info o tym nie widze na kopercie a czas
    jaki szedl list temu przeczy, wiec nie wiem dlaczego piszesz
    o ofercie poczty...
    czepiasz sie slow :)

    > Oczywiscie - mozna zrobic tak jak winnych bankach - masz karte i czekasz >
    > tydzien po PIN do niej :)

    a w innych bankach karta idzie poleconym, pin ustalasz sobie sam, itp...
    ale to podrozy koszty wiec niech juz idzie ten tydzien,
    chyba malo jest przypadkow ze kogos zbawi kilka dni