  • 11. Data: 2004-01-29 07:26:00
    Temat: Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par
    Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    Co nie zmienia faktu, ze mbank kiedys mamil nas bezplatnoscia ogolną ...
    A teraz zachodzi od tylu i powoli zaczyna drenowac ...

    ***kiedys byl taki piekny bank - a nazywal sie handlobank ale coz tez go nie
    ma
    mysle ze i tak mbank wypada calkiem dobrze w porownaniu z innymi, kazdy ma
    jakies wady jak i zalety

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 12. Data: 2004-01-29 08:37:08
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > mbanku ekonto i emax) , wszystkie bankomaty w Polsce za darmo(przy
    wypłatach
    > papierowe wyciągi , przelewy...
    > Jest też pewna wada w stosunku do mbanku a mianowicie operacje takie jak
    > wypłaty z bankomatu , płatności karta w sklepie nie są od razu widoczne w
    > systemie transakcyjnym co przy bardzo dużej ilości operacji może prowadzić
    > do małego zamieszania aczkolwiek dla mnie to wada nieistotna.
    >
    > Ja się nie tak dawno przeniosłem z mbanku i jestem bardzo zadowolony a
    konto
    > w mbanku na wszelki wypadek leży sobie martwe :)

    Witam

    Może i masz racje ale nie potrzebuje subkont tak jak pisałem najważniejsze
    jest Ozł
    opłat za prowadzenie i karty którymi moża płacić w sklepach z drugiej strony
    zanim się przeniosłem z Pekao SA do mBanku zajęło mi to 3 lata i trochę
    sledziłem co sie
    dzieje na tym rynku.
    Pewnego dnia pojawił się mBank wszyscy zachwalali jaki to najlepszy bank pod
    słońcem teraz ci sami nagabują do opuszczenia go.
    Ja jednak zaryzykuje i właśnie już mam tam konto współne gdyż w moim bank
    (Pekao SA)
    mi takiej możliwości odmówiono i był bardzo duży problem ,a przelewów
    korzystam
    bardzo żadko a nawet w cale dla tego na razie zostaje do 1 maja 2004
    roku w mBanku a póżniej sie zobaczy co się będzie działo na rynku Bankowym
    ;)

    PS Tak jak pisłaem poprzednio kiedyś i VW Bank i Lukas wprowadzą opłaty i co
    wtedy ???

    Piotr
    Dolnyśląsk

  • 13. Data: 2004-01-29 08:50:46
    Temat: Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par -coś nie na temat
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > ania
    > www.aem.pl GG: 1145538
    > osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

    Zgadzam się jak atrze na opłaty w Pekao SA a mBank to
    można łatwo policzyć co się lepiej opłaca
    co miesiąc Pekao SA 8,50 zł jeśli chcesz dostęp do
    pekao24 to dodatkowo 8,50 zł fakt że przelewy 0zł
    w mbanku prowadzenie 0 zł za przelewów moge zrobić
    za np równowartość tych opłat co Pekao SA 34 w miesiącu
    jeśli jest mnije to się opłaca :)))))
    Jak już tak komuś zalezy na tych przelewach.

    PS Czy ty może posiadasz prywatnie BMW F650 CS ???

    Piotr
    Dolnyśląsk

  • 14. Data: 2004-01-29 08:53:58
    Od: "Dave " <d...@W...gazeta.pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> napisał(a):

    > 1) Nie w każdym banku wszystko jest

    i ja takie zdanie dalbym wszystkim do przemyslenia.
    Bo dziwne sa oczekiwania ludzi ze jeden bank rozwiaze ich wszystkie problemy
    i zaspokoi potrzeby. Juz wiele miesiecy temu mowilem tu na pbb ze powinno sie
    co jakis czas publikowac aktualna liste "wisienek" po to by pokazac najlepsze
    produkty roznych bankow by klienci mogli dokonac "zerwania wisienek" (picking
    cherries) tak jak to sie dzieje na calym swiecie. Bo tak naprawde to co
    przyciaga do banku to sa to wisienki - a wiec swietne produkty o niskiej czy
    wrecz zerowej cenie. Dlatego jesli ktos chce uciec z mbanku i liczy ze inny
    bank zaspokoi wszystkie jego potrzeby to sie grubo myli. Bo zaraz przez
    nastepnych pare miesiecy zamiast narzekania na serwis mbanku bedzie
    narzekanie na serwis vw... Nie o to chodzi ! Trzeba wybrac w kazdym
    banku "wiesienki", trzeba wybrac najatrakcyjniesze produkty i juz. Jesli
    mbank nie chce zeby ludzie w nim duzo przelewali to nalezy przelewy robic z
    innego banku - tam gdzie sa darmowe. Jesli w mbanku dobrze dzialaja SFI to
    mozna mbank do tego celu wykorzystac. Jesli Lucas oferuje bezplatne wplaty
    gotowki to wplacac nalezy w Lucasie itd itp. Stad nie ma sensu uciekac z
    jednego banku do drugiego ale zdywersyfikowac swoje potrzeby i podzielic je
    na rozne banki. Zwlaszcza ze mozna miec wiele bezplatnych kont i po prostu
    zrywac wisienki. A sens np. pisania na pbb widze we wskazywaniu tych wisienek
    a nie narzekaniu. To bank ma problem tak stworzyc oferte aby byla atrakcyjna
    i przyciagala klientow. Jesli tego nie robi to predzej czy pozniej on
    poniesie tego konsekwenkcje i aby przyciagnac znowu klientow bedzie musial
    zaoferowac nowe wisienki.

    D.

  • 15. Data: 2004-01-29 09:40:09
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "ania" napisała:
    > ***kiedys byl taki piekny bank - a nazywal sie handlobank ale coz tez go nie
    > ma

    W Handlo były _płatne_ przelewy ;)

  • 16. Data: 2004-01-29 09:53:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "~~" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > W Handlo były _płatne_ przelewy ;)

    Właśnie - co takiego fantastycznego było w Handlo, bo jak trafiłem na grupę
    i zacząłem się interesować, to już było jakiś czas po przejęciu?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 17. Data: 2004-01-29 09:54:36
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    > W Handlo były _płatne_ przelewy ;)

    bodajże po złotówce

    ale weź pod uwagę że wtedy bezpłatne przelewy to sie jeszcze nikomu nie
    śniły

    mbank nas wszystkich mocno rozpieścił - więc aktualna nerwowa reakcja wielu
    jego klientów jest dość zrozumiała

    sami reklamowali się jako totalna darmocha, wszystko za darmo, karty za
    darmo, przelewy za darmo - takie były ich banery

    ich filozofia też była zbliżona - to oni udowadniali że nie ma co płacić
    bankowi za marmury bo może istnieć miły sympatyczny bank bez marmurów - a w
    zamian za brak oddziałów da wszystko gratis i będzie ok

  • 18. Data: 2004-01-29 10:20:19
    Od: "KK" <n...@n...com>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Coś mi to przypomina, subtelny nacisk aby nie rezygnować z mbanku.
    > Proponuje jeszcze dodać.

    LOL :))) Kolegę Marcina podejrzewać o takie rzeczy? :))))
    Marcin - podsumowanie bardzo dobre i sensowne. Oprócz ceny mamy jeszcze
    funkcjonalność produktu. Wybierać trzeba, ale świadomie.

    I tego wszystkim życzę :)
    KK

  • 19. Data: 2004-01-29 10:49:11
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87fzdzybpw.fsf@cauchy.softax.local...

    > Hmm, jeśli mógłbym być posądzony o interes w wspieraniu jakiegoś banku
    > wirtualnego, to byłby to bank inny niż mbank ;-) A poważniej, do

    Ty jesteś pewien, że piszesz z tego adresu, z którego chcesz pisać ? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 20. Data: 2004-01-29 11:23:58
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "~~" <j...@c...barg.sv> writes:

    > W Handlo były _płatne_ przelewy ;)

    handlo był piękny nie ze względu na prowizje tylko ze względu na
    filozofię. Dziś już się trochę tego nie pamięta ale ja naprawdę
    przeżyłem szok gdy przeniosłem się z PBK (wielka hala, gigantyczne
    kolejki, oddział czynny 9-17, wszystko załatwiane osobiście z
    ganianiem między czterema okienkami przy czymkolwiek niebanalnym) do
    handlobanku (malutkie sympatyczne oddzialiki, załatwienie wszystkich
    potrzebnych spraw z jednym konsultantem w jednym miejscu, możliwość
    dzwonienia do banku o dowolnej porze, trochę później dostęp przez
    internet). To była rewolucja w moim odczuciu znacznie większa, niż
    banki internetowe. I tak naprawdę, to gdyby citi nie zaorało
    handlobanku, to pewnie byłbym tam do dzisiaj nawet gdyby było istotnie
    droższe od konkurencji czy miało trochę mniejszą funkcjonalność. Przez
    sentyment.