  • 1. Data: 2004-01-28 18:45:28
    Temat: konto inteligo..
    Od: "andrzej" <k...@w...pl>

    ile czasu trwa pełna aktywacja konta inteligo od momentu wypełnienia wniosku
    na www do chwili podpisania umowy dostarczonej przez kuriera?

  • 2. Data: 2004-01-28 18:57:49
    Temat: Re: konto inteligo..
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > ile czasu trwa pełna aktywacja konta inteligo od momentu wypełnienia
    > wniosku na www do chwili podpisania umowy dostarczonej przez
    > kuriera?

    Różnie. Mojej żonie w listopadzie obróciło się wszystko od złożenia
    wniosku do aktywnego konta w 3 dni, z kolei byli na grupie ludzie
    skarżący się, że miesiąc minął i jeszcze nie odnieśli sukcesu. Mam
    wrażenia, że opóźnienia występują szczególnie często, gdy do danej
    osoby bądź bank (przy potwierdzaniu) bądź kurier (przy umawianiu się
    na dostarczenie umowy) nie zdołali się od razu dodzwonić - dlatego
    warto zadbać o osiągalność pod podanym w wniosku numerem telefonu.

  • 3. Data: 2004-01-28 19:00:33
    Od: "Marcin" <...@...->

    ok 10 dni

  • 4. Data: 2004-01-28 20:19:59
    Od: Lukasz Ligowski <l...@z...mimuw.edu.pl>

    W artykule <bv8vti$nn2$1@inews.gazeta.pl> andrzej napisał(a):
    > ile czasu trwa pełna aktywacja konta inteligo od momentu wypełnienia wniosku
    > na www do chwili podpisania umowy dostarczonej przez kuriera?

    U mnie coś koło tygodnia.

  • 5. Data: 2004-01-28 21:14:37
    Od: "Arek" <a...@n...o2.pl>

    A potem "średnie saldo miesiąca liczą nei od daty pełnej aktywacji konta,
    tylko od daty podpisania umowy. Uważać więc trzeba na to aby miesięcznie na
    koncie by ło średnio 100.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-01-28 22:36:50
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Arek wrote:

> [...]
    > tylko od daty podpisania umowy. Uważać więc trzeba na to aby miesięcznie na

    tyle ze w Inteligo data podpisania umowy przewaznie jest identyczna z
    data pelnej aktywnosci konta, no chyba ze ktos lubi poczekac z tydzien z
    wykonaniem tel aktywujacego...

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 7. Data: 2004-01-28 22:44:53
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > tyle ze w Inteligo data podpisania umowy przewaznie jest identyczna z
    > data pelnej aktywnosci konta, no chyba ze ktos lubi poczekac z tydzien z
    > wykonaniem tel aktywujacego...

    No właśnie nie jestem pewien, czy inteligo nie liczy średniego salda od dnia
    otwarcia konta w ich systemie, a nie od daty podpisania umowy. Nie chciałbym
    wprowadzić w błąd, ale tak właśnie chyba jest. Zawsze można nie wpłacać na
    rachunek nic do końca danego okresu rozliczeniowego, to nie będzie opłat.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 8. Data: 2004-01-29 01:17:59
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Arek" <a...@n...o2.pl> writes:

    > A potem "średnie saldo miesiąca liczą nei od daty pełnej aktywacji konta,
    > tylko od daty podpisania umowy. Uważać więc trzeba na to aby miesięcznie na
    > koncie by ło średnio 100.

    Jeśli konto jest całkowicie puste, prowizja nie jest liczona. Dlatego
    nie należy przedwcześnie wysyłać 1 grosza ;-)

  • 9. Data: 2004-01-29 01:24:29
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > ile czasu trwa pełna aktywacja konta inteligo od momentu wypełnienia
    wniosku
    > na www do chwili podpisania umowy dostarczonej przez kuriera?

    Jak chcesz szybko i sprawnie założyć Inteligo to złóż wniosek w placówce PKO
    BP SA, oni zakładają konta u siebie i dzięki temu szybciej dostaniesz pakiet
    startowy.

    Piotr tel. 0608-575-075

  • 10. Data: 2004-01-29 23:19:56
    Od: "ra|)ek" <u...@k...pl>

    On 1/28/2004 7:45 PM, andrzej wrote:

    > ile czasu trwa pełna aktywacja konta inteligo od momentu wypełnienia wniosku

    jakies 4 dni z weekendem ..

    --
    pozdrawiam
    ra|)ek s