  • 1. Data: 2004-01-28 20:51:43
    Temat: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: "Jan" <J...@s...pl>

    Witam,

    Właśnie dowiedziałem się o nowych opłatach. Uważam to za dobry krok.
    Jestem pewien, że dla normalnych klientów 50 gr to naprawdę grosze i odpływ
    drobnicy znacznie poprawi jakiść obsługi.
    Podoba mi się nowa VE i dodatkowe bankomaty, widać że się starają.

    pozdr

    Jan Gorkowski

  • 2. Data: 2004-01-28 21:10:38
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Jan" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i odpływ
    > drobnicy znacznie poprawi jakiść obsługi.
    > Podoba mi się nowa VE i dodatkowe bankomaty, widać że się starają.

    ROTFL, niezłe ;-)
    Proponuję wysyłać petycje, żeby podnieśli co najmniej do 2 zł. To też
    niewiele, a jak wpłynie na poziom obsługi! W sumie, gdyby podnieśli do 5 zł
    poziom byłby jeszcze lepszy, więc po co się ograniczać ;-).

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-01-28 21:42:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-28 22:10, Użytkownik BaLab napisał:

    > Proponuję wysyłać petycje, żeby podnieśli co najmniej do 2 zł. To też
    > niewiele, a jak wpłynie na poziom obsługi! W sumie, gdyby podnieśli do 5 zł
    > poziom byłby jeszcze lepszy, więc po co się ograniczać ;-).

    Tak, wiem, wszystko powinno byc darmowe.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-01-28 22:11:11
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bv9abf$vkj$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Tak, wiem, wszystko powinno byc darmowe.

    Ty tak twierdzisz ;->. Mnie jedynie rozbawił naiwny optymizm przedmówcy :-).

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-01-28 22:11:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-28 23:11, Użytkownik BaLab napisał:

    > Ty tak twierdzisz ;->.

    To byla ironia ;>

    > Mnie jedynie rozbawił naiwny optymizm przedmówcy :-).

    ;)

  • 6. Data: 2004-01-28 23:19:48
    Od: "michaska" <m...@b...pl>

    Panie Janie,
    jesli masz Pan jeden przelew w miesiacu, to niewiele, jesli wiecej niz 20 -
    to znacznie lepiej wypadaja klasyczne banki, np. PKO SA z oplata za
    eurokonto...

    i tyle - nie mierz innych miara swojej skromnej (jak mniemam) aktywnosci
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2004-01-29 07:17:12
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 28 Jan 2004 21:51:43 +0100, "Jan" <J...@s...pl>
    wrote:

> [...]
    >Jestem pewien, że dla normalnych klientów 50 gr to naprawdę grosze i odpływ
    >drobnicy znacznie poprawi jakiść obsługi.
    Ja nie mogę tylko zrozumieć, jak opłata za przelew wpłynie na drobnice
    ? Skoro ktoś trzyma tam sobie xxxPLN albo nawet 1xxx PLN, i nie ma
    stałych wpływów, to przecież nie będzie rezygnował z konta, bo pewnie
    nie robi za wielu przelewów. Jak dla mnie opłata ta uderza w aktywnych
    klientów, którzy płacą sporo rachunków. IMHO w większości są to
    klienci z dość dużym "osadem" na koncie.

    Tłumaczenie wyzbycia się drobnicy jest śmieszne, spójrzmy prawdzie w
    oczy, mbank chce po prostu zarabiać na przelewach i tyle, nie ma za
    tym innej idei ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 8. Data: 2004-01-29 07:43:45
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

> [...]
    odpływ
    > drobnicy znacznie poprawi jakiść obsługi.

    Tylko, ze ta "drobnica" pewnie nie zlikwiduje kont w mbanku a czesc z nich
    zalozy dodatkowe, darmowe jeszcze konta w innych bankach. To spowoduje w
    innych bankach przyplyw jeszcze bardziej rozdrobnionej drobnicy (w mbanku
    rozdrobniona "drobnica" w wiekszosci pozostanie ;( ). Przypływ rozdrobnionej
    "drobnicy" znacznie pogorszy jakosc obslugi w innych bankach. Te z kolei
    beda zmuszone podnosic poprzeczke w postaci wprowadzania nowych oplat i cale
    "wedrowki ludow" rozpoczna sie na nowo ;)
    IMO lepszym pomyslem na odpływ drobnicy bez jej dalszego rozdrabniania
    bylaby oplata stala za obsluge rachunku.

    > Podoba mi się nowa VE
    Wizualnie? ;)

    >i dodatkowe bankomaty, widać że się starają.

    Ja i tak miałem je juz darmowe, wiec ani mnie to grzeje, ani ziebi.

    Waldek

  • 9. Data: 2004-01-29 09:50:34
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja -600 sklepów
    Od: "Jan" <J...@s...pl>

    poprawi jakiść obsługi.

    > Tylko, ze ta "drobnica" pewnie nie zlikwiduje kont w mbanku a czesc z nich
    > zalozy dodatkowe, darmowe jeszcze konta w innych bankach.

    I tu się niezgadzam. Od czerwca wprowadzona będzie opłata za konto na
    poziomie 2-3 PLN co skutecznie odstraszy wszystkich klientów Biedronki (600
    sklep w Polsce). I wtedy jakość i cena będą zrównoważone.

    Jan

  • 10. Data: 2004-01-29 11:17:12
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> writes:

    > Tak, wiem, wszystko powinno byc darmowe.

    No! Dla każdego! Proponuję by prowizje bankowe uiszczał rząd
    nałożywszy na ten cel specjalny podatek!