    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par
    Date: Thu, 29 Jan 2004 09:37:08 +0100

    > Hmmm to może lepiej byłoby się przenieść do VW , zalety to przede
    wszystkim
    > sporo wyższe oprocentowanie , możliwość założenia subkont(podobnie jak w
    > mbanku ekonto i emax) , wszystkie bankomaty w Polsce za darmo(przy
    wypłatach
    > papierowe wyciągi , przelewy...
    > Jest też pewna wada w stosunku do mbanku a mianowicie operacje takie jak
    > wypłaty z bankomatu , płatności karta w sklepie nie są od razu widoczne w
    > systemie transakcyjnym co przy bardzo dużej ilości operacji może prowadzić
> [...]
    Witam

    Może i masz racje ale nie potrzebuje subkont tak jak pisałem najważniejsze
    jest Ozł
    opłat za prowadzenie i karty którymi moża płacić w sklepach z drugiej strony
    zanim się przeniosłem z Pekao SA do mBanku zajęło mi to 3 lata i trochę
    sledziłem co sie
    dzieje na tym rynku.
    Pewnego dnia pojawił się mBank wszyscy zachwalali jaki to najlepszy bank pod
    słońcem teraz ci sami nagabują do opuszczenia go.
    Ja jednak zaryzykuje i właśnie już mam tam konto współne gdyż w moim bank
    (Pekao SA)
    mi takiej możliwości odmówiono i był bardzo duży problem ,a przelewów
    korzystam
    bardzo żadko a nawet w cale dla tego na razie zostaje do 1 maja 2004
    roku w mBanku a póżniej sie zobaczy co się będzie działo na rynku Bankowym
    ;)

    PS Tak jak pisłaem poprzednio kiedyś i VW Bank i Lukas wprowadzą opłaty i co
    wtedy ???

    Piotr
    Dolnyśląsk