  • 21. Data: 2002-10-25 19:33:54
    Temat: Re: mbank - znow kicha
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:apb629$9jp$1@news.onet.pl...

    > Nie mowiac juz o tym, ze jak ma sie konto w multi pow. 6 m-cy, to nie
    > trzeba_zadnych_papierkow zeby dostac KK (niezaleznie od rodzaju konta)
    ;-)))
    > Jak dla mnie rewelacja ;-)

    Mam konto ponad 6 m-cy, wynagrodzenie wplywa na konto KK nie dostane... za
    krotko jestem zatrudniony w obecnej firmie. Coz moze niepotrzebnie sie do
    tego przyznawalem ;).
    I zeby nie bylo, ze w innych bankach tak nie mozna ;). W Citi ponoc mozna
    dostac karte po 3 m-cach posiadania rachunku i przelewania wynagrodzenia :).

    Maciej

  • 22. Data: 2002-10-25 19:50:32
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Oj, niedowiarki zapytajcie kogos z multi...

    No ale jak nie mam wplywow _od_pracodawcy_ w wysokosci
    minimum tych 1700 zeta to nie dadza, ide o zaklad :-))
    Na 100% nie zaakceptuja wplywow z innych zrodel
    (np gotowka) jako warunek do wydania KK :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 23. Data: 2002-10-25 19:53:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002 16:59:31 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >Takze posiadacze MK Jestes? :-))

    Jesli tylko maja odpowiednie zrodlo dochodow to czemu nie :-).
    Posiadanie regularnie zasilanego konta w Multi od 6mc zwalnia z
    obowiazku dokumentowania zrodla dochodow ale nie zwalnia z jego
    posiadania :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 24. Data: 2002-10-25 20:25:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jesli tylko maja odpowiednie zrodlo dochodow to czemu nie :-).

    Wiedzialem ze na Ciebie mozna liczyc, bo to same niedowiarki ;-)))

    > Posiadanie regularnie zasilanego konta w Multi od 6mc zwalnia z
    > obowiazku dokumentowania zrodla dochodow ale nie zwalnia z jego
    > posiadania :-)

    No to jest chyba oczywiste, ze banki nie daja kredytow jak sie nie ma
    dochodow w postaci zatrudnienia lub innych...

  • 25. Data: 2002-10-25 20:29:55
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Posiadanie regularnie zasilanego konta w Multi od 6mc zwalnia z
    > obowiazku dokumentowania zrodla dochodow ale nie zwalnia z jego
    > posiadania :-)

    OK - co to oznacza regularnie zasilane konto od 6 mc?
    Jezeli regularnie wplywaja tam co miesiac suma X np.
    z innych kont badz gotowka to jest to "regularnie zasialne
    konto"?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 26. Data: 2002-10-25 21:02:40
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 25 Oct 2002 10:59:22 +0200, "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Wszystkie banki sa dobre jak sie nie ma wynagan. W marmurkach
    >dostaje historie w ciagu 15 minut (14 minut czekania w kolejce i 1
    >minuta przy okienku a nie 7 dni)
    Ja dostalem po 4 dniach od zamowienia, wiec nie jest tak zle. A raczej
    bym powiedzial ze to niezly express ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 27. Data: 2002-10-26 08:09:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002 22:29:55 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >OK - co to oznacza regularnie zasilane konto od 6 mc?
    >Jezeli regularnie wplywaja tam co miesiac suma X np.
    >z innych kont badz gotowka to jest to "regularnie zasialne
    >konto"?

    Owszem. Ale jedno to reguralne zasilanie a drugie to zrodlo dochodow
    akceptowane przez bank.
    Do otrzymania karty potrzebne jest jedno i drugie.
    Zrodlo dochodow trzeba okreslic we wniosku. Niestety zrodla typu -
    darowizna od rodzicow, albo rentier nie wchodza w gre :).
    Natomiast w wypadku umow zlecenia / o dzielo kontynuowanych od
    dluzszegyo czasu szanse sa.
    Jednak w wypadku, kiedy wplywy na konto nie pochodza od zleceniodawcy
    bank moze poprosic o ich udokumentowanie - np przez przedstawienie
    umow zlecenia.

  • 28. Data: 2002-10-26 10:28:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:
    [...]

    > Zrodlo dochodow trzeba okreslic we wniosku. Niestety zrodla typu -
    > darowizna od rodzicow, albo rentier nie wchodza w gre :).
    ^^^^^^^^^^^^^^to rozmumiem ^^^^^ a tego ani w ząb. Możesz mi
    wytłumaczyć dlaczego "rentier" jest niewiarygodny? Oczywiście mówimy o
    faktycznym rentierze a nie o tym co sie wpisze.
    [..]

    KJ

  • 29. Data: 2002-10-26 10:36:10
    Temat: Re: Multikicha
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 25 Oct 2002 11:41:28 +0200, s...@o...pl wrote:

    >... i czeka na kontakt w sprawie kredytowej 5 dni (na razie :) gdy piszą że
    >skontaktują się w przeciągu 2 dni - jednym słowem multikicha
    5 dni ? U mnie dzis mija 8 dzien. Chcialem byc mily i sam do nich
    zadzwonilem wczoraj, ale po 6 minutach czekania mnie rozlaczylo. Chyba
    bede zmuszony pojsc do BZ WBK :(, bo Lukas nie chcial moich pieniedzy
    :)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 30. Data: 2002-10-26 11:00:01
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 25 Oct 2002 21:33:54 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Mam konto ponad 6 m-cy, wynagrodzenie wplywa na konto KK nie dostane... za
    >krotko jestem zatrudniony w obecnej firmie. Coz moze niepotrzebnie sie do
    >tego przyznawalem ;).
    Ooo ... cos nowego, w warunkach wydania karty nic o czyms takim nie
    bylo, Lukas otwarcie zada zeby byc zatrudnionym conajmniej rok, lub
    miec u nich 3 miechy rachunek ... cos czuje ze jednak nie bede mial
    multi KK :((. Jesli mozna wiedziec, ile trwalo twoje zatrudnienie ?

    >I zeby nie bylo, ze w innych bankach tak nie mozna ;). W Citi ponoc mozna
    >dostac karte po 3 m-cach posiadania rachunku i przelewania wynagrodzenia :).
    W Lukasie tak samo ...

    pzdr,
    Dentarg