  • 1. Data: 2002-05-10 07:04:34
    Temat: mbank - lista operacji
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    Za jaki okres czasu można uzyskać listę wykonanych operacji ?

    Po raz pierwszy okazało się, że muszę odszukać przelew sprzed kilku m-cy ale
    strona pokazuje mi wykaz transakcji tylko od marca

    na oko widzę tu jakieś ograniczenie co do ilości transakcji - jeśli tak jest
    to informatycy z mBanku mają na koncie kolejną fuszerkę bo jak już nie
    pokazują mi tego co chcę, to powinni przynajmniej o tym informować

    a tak, to ja pytam o transakcje od 1.02.2002, a system bez słowa informacji
    pokazuje mi o 4.03.2002 - każdy logicznie myślący człowiek może to zrozumieć
    jako informację że w lutym 2002 nie było żadnych transakcji na koncie - co
    akurat w moim przypadku jest nieprawdą.

  • 2. Data: 2002-05-10 07:28:49
    Temat: Re: mbank - lista operacji
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Luzak" napisał w wiadomości ...
    | Za jaki okres czasu można uzyskać listę wykonanych operacji ?
    Za dowolny...

    Jedynym ograniczeniem jest liczba dostepnych operacji - mBank ustawil ja na
    50. Prawdopodobnie w zapodanym przez Ciebie okresie wyswielta Tobie 50
    ostatnich transakcji.
    Rozwiazanie - zawez w ramce okres od - do ramy czasowe, np. do 1. miesiaca

    pzdr

    KOmiX

  • 3. Data: 2002-05-10 12:05:44
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ostatnich transakcji.
    > Rozwiazanie - zawez w ramce okres od - do ramy czasowe, np. do 1. miesiaca
    a ja sie kiedys na mLinii dowiedzialem (gdy chialem sobie caly 2001
    podejrzec) ze owszem mozna zobaczyc najstarsze nawet transakcje, ale
    maksymalny przedzial czasowy trzeba ustawiac na 3 miesiace

    Pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2002-05-10 13:07:32
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > a ja sie kiedys na mLinii dowiedzialem (gdy chialem sobie caly 2001
    > podejrzec) ze owszem mozna zobaczyc najstarsze nawet transakcje, ale
    > maksymalny przedzial czasowy trzeba ustawiac na 3 miesiace

    Spokojnie na jednym z kont przyjelo wartosc 300 dni :-) Tak wiec przychylam
    sie do tezy, ze ograniczeniem jest liczba pozycji.

    M.

  • 5. Data: 2002-05-11 10:37:33
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    Zgadzam się, też to zauważyłem (że ograniczeniem jest ilość pozycji)
    aczkolwiek nie chciało mi się ich liczyć do 50, a nie sa numerowane :-)

    pozostaje pytanie - czy tak powinien działać prawidłowo zaprojektowany
    interfejs użytkownika

    ja zadaję pytanie : pokaż mi wszystkie transakcje od 1 sytcznia 2002 do
    dzisiaj, a system bez słowa informacji pokazuje mi transakcje od 4 marca , -
    nie ma ani pół informacji o tym że to nie są te transakcje o które pytałem,
    a wystarczyłaby prosta krótka informacja - że liczba transakcji w podanym
    okresie przekracza 50 i muszę sobie sztucznie podzielić ten okres czasu na
    mniejsze odcinki