  • 1. Data: 2002-05-10 00:32:30
    Temat: formularz wplaty/polecenie przelewu w TeXu?
    Od: r...@r...net (Robert Maron)

    czy ktos moze ma/zrobil/widzial sobie taki formularz w TeXu, LaTeXu,
    albo czyms w miare wygodnym do automatyzacji?

    robert
    --
    name: Robert Maron
    e-mail: R...@t...com

  • 2. Data: 2002-05-10 05:10:59
    Temat: Re: formularz wplaty/polecenie przelewu w TeXu?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 10, 2002 at 12:32:30AM +0000, Robert Maron wrote:

    > czy ktos moze ma/zrobil/widzial sobie taki formularz w TeXu, LaTeXu,
    > albo czyms w miare wygodnym do automatyzacji?

    Mam stary formularz w plainie, jak chcesz to moge podeslac. Mysle ze
    mozesz Joli Szelatynskiej sie zapytac, oni cos powinni miec (ale pewny
    nie jestem - ostatnio tylko papiery do oplaty na poczcie podsylaja).

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-10 05:58:05
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > czy ktos moze ma/zrobil/widzial sobie taki formularz w TeXu, LaTeXu,
    > albo czyms w miare wygodnym do automatyzacji?

    Ja mam w LaTeXu, ale ten formularz z trzema odcinkami.
    Nawet sam zamienia mi kwotę na postać słowną :))

    Mogę wieczorkiem lub jutro podrzucić.

    ERY

  • 4. Data: 2002-05-10 23:24:42
    Od: r...@r...net (Robert Maron)

    In article <2...@d...pingwin.waw.pl>, Wojtek Piecek wrote:

    > Mam stary formularz w plainie, jak chcesz to moge podeslac. Mysle ze
    > mozesz Joli Szelatynskiej sie zapytac, oni cos powinni miec (ale pewny
    > nie jestem - ostatnio tylko papiery do oplaty na poczcie podsylaja).

    podeslij, prosze!

    (tylko jak stary, to czy nadal wazny? bo ten wzor sie zmienial...)

    co do JS, to nawet wysylalem pytanie na gust-l, ale jakos nie doszlo :(

    robert

  • 5. Data: 2002-05-11 01:07:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 10, 2002 at 11:24:42PM +0000, Robert Maron wrote:

    > podeslij, prosze!

    Uch, bede musial archiwa ze starej pracy przegladac ;-)

    Ale nie wiem czy sie Tobie na cos przyda, bo to juz prawdziwy antyk. A
    swoja droga mozna by zrobic tak po cichu projekt formularza przelewow ;-)

    > (tylko jak stary, to czy nadal wazny? bo ten wzor sie zmienial...)
    >
    > co do JS, to nawet wysylalem pytanie na gust-l, ale jakos nie doszlo :(

    Fakt, potwierdzam.

    Ale cos mam wrazenie ze starzy wyjadacze (Jacko, PSotrus czy Janusz)
    _musza_ to miec.

    --

    --w