  • 1. Data: 2002-05-10 07:20:05
    Temat: Plany Finansowe jak to się je?
    Od: <n...@y...com>

    Drodzy grupowicze,
    nie jestem w stanie do końca zrozumieć intencji Multi... gdzie tkwi haczyk
    Planów Finansowych? Chwalą się, że to jest takie wspaniałe, oszczędzam na
    wszystkim, ale to w końcu jest bardzo duży kredyt, a za kredyty, jak
    powszechnie wiadomo bardzo dużo się płaci...
    Widziałem podobne produkty w Stanach i GB, ale tam jest przecież inna sytuacja
    ekonomiczna i większa (o wiele) świadomość związana z własnością i hipoteką. A
    u nas? Czy to będzie konto dla bardzo zamożnych, którzy będą mieli jeszcze
    więcej bo dostaną tani kredyt? Czy jednak bedzie to dla normalnych ludzi? A
    może jak ktoś prowadzi firmę to sobie ją doinwestuje z takiego kredytu?
    Co o tym sądzicie?