  • 1. Data: 2002-05-10 04:52:07
    Temat: mbank a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    Witam.

    24 lipca 2001 zawarlem z BRE Bank S.A. umowe o prowadzenie bankowych
    rachunkow oszczednosciowych.

    W par 14 pkt 2 zaznaczylem NIE (co oznacza, ze nie wyrazam zgody na
    przetwazanie moich danych w celach promocji i marketingu dzialalnosci
    prowadzonej przez mbank).

    Wielkie wiec bylo moje zdziwienie, kiedy na moj adres (figurujacy w
    bazie danych mbanku) z adresu i...@m...com.pl nadszedl email z
    tytulem: Rekin biznesu, z reklama mBIZNES Konta.

    Natychmiast odpowiedzialem na ten list, informujac, ze nie zamawialem
    zadnych reklam.

    Ponizej zamieszczam odpowiedz z mbanku, po ktorej opadly mi rece:

    > Szanowny Panie.
    >
    > Bardzo mi przykro ze nie jest Pan zadowolony z otrzymywania materialow
    > reklamowych i promocyjnych.
    > Jesli nie zyczy Pan sobie wiecej otrzymywać tego typu informacji proszę o
    > kontakt z operatorem mLinii 0801362265, 0426762265, 0691362265 w celu zmiany
    > dyspozycji dotyczacej przetwarzania Pnskich danych osobowych przez mBank.
    >
    > Z poważaniem
    > Anna Pińkowska
    > mBank

    Pelen profesjonalizm... prawda?

    Pozdrawiam,

    Ziemowit Mierzwiak

    usun z mojego adresu: ktory.nie.lubi.spamu

  • 2. Data: 2002-05-10 09:07:12
    Temat: Re: mbank a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>
    wystukał(a) na klawiaturze parę literek w wiadomości

> [...]
    > bazie danych mbanku) z adresu i...@m...com.pl nadszedl email z
    > tytulem: Rekin biznesu, z reklama mBIZNES Konta.

    Ja zaznaczylem i jak do tej pory nic nie dostalem, mozliwe ze jakis
    pracownik sie pomylil jak klepywal dane do bazy.

  • 3. Data: 2002-05-17 08:10:02
    Od: "Ewa" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ja zaznaczylem i jak do tej pory nic nie dostalem, mozliwe ze jakis
    > pracownik sie pomylil jak klepywal dane do bazy.

    A ja dostałam umowę z zaznaczoną z góry opcją że chcę dostawac materiały
    reklamowe.
    Też miło, nie?