  • 1. Data: 2002-05-10 05:34:52
    Temat: Multiplan i WWJ
    Od: "SM" <s...@l...pl>

    Witam

    Czy ktos juz przechodzil procedure przyznawania kredytow i moglby sie
    podzielic wrazeniami?

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2002-05-10 08:10:37
    Temat: Re: Multiplan i WWJ
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    SM wrote:

    > Witam
    >
    > Czy ktos juz przechodzil procedure przyznawania kredytow i moglby sie
    > podzielic wrazeniami?

    no paru szczeslwcow juz podzielilo sie swoimi wrazeniami na stronach
    multibanku :)
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 3. Data: 2002-05-10 10:12:41
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    Użytkownik "SM" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktos juz przechodzil procedure przyznawania kredytow i moglby sie
    > podzielic wrazeniami?
    >
    > pozdrawiam
    > Sebastian

    Jestem w trakcie. Zacząłem pierwszego dnia działania :). Pytaj o co chcesz -
    spróbuję odpowiedzieć.

    Janusz Sokołowski

  • 4. Data: 2002-05-10 11:35:23
    Od: "SM" <s...@l...pl>

    Witam

    Generalnie jestem ciekawy na co się zdecydowales, czy na Multiplan czy na
    WWJ? I czy kalkulator na stronie, ktory wylicza zdolnosc kredytowa odpowiada
    rzeczywistosci?

    No i ciekawy jestem jak Cie potraktowano, z kawą ? :))))

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 5. Data: 2002-05-10 11:38:00
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    "Janusz Sokołowski" wrote:

    > Jestem w trakcie. Zacząłem pierwszego dnia działania :). Pytaj o co chcesz -
    > spróbuję odpowiedzieć.

    Czy Multiplan od WWJ rozni sie tylko tym ze Multiplan jest krdytem
    mieszkaniowym a WWJ kredytem bez okreslonego celu?

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 6. Data: 2002-05-10 13:52:20
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    > Czy Multiplan od WWJ rozni sie tylko tym ze Multiplan jest krdytem
    > mieszkaniowym a WWJ kredytem bez okreslonego celu?

    NIE:
    - np. Multiplan mozna wziac w walutach, a WWJ - nie.
    - WWJ to "taka wielka linia kredytowa o bardzo dlugim terminie"

  • 7. Data: 2002-05-10 22:21:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 10 May 2002 13:38:00 +0200, qubacz <q...@2...pl> wrote:

    >Czy Multiplan od WWJ rozni sie tylko tym ze Multiplan jest krdytem
    >mieszkaniowym a WWJ kredytem bez okreslonego celu?

    Nie
    Multiplan to tak jakby pakiet produktow zaczynajacy sie od kredytu
    mieszkaniowego (moze byc tez w walucie) a dajacy pozniej tez dostep do
    innych produktow kredytowych i depozytowych (na korzystniejszych
    warunkach niz poza Multiplanem)

    Natomiast WWJ to rodzaj linii kredytowej. Moze byc tylko w zlotych.
    Nadaje sie to skoncentrowania w jednym miejscu juz posiadanego
    zadluzenia, ale oczywiscie nowi kredytobiorcy tez moga z niego
    skorzystac.
    Moze tez byc przeznaczony na cel inny niz mieszkaniowy. Daje spora
    swobode w splatach gdyz nie ma narzuconej miesiecznej kwoty raty.

    Tyle w najwiekszym skrocie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-05-10 23:14:57
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Tyle w najwiekszym skrocie.

    dziekuje panowie za info, wlasnie studiuje sobie broszurki ktore
    zwinalem dzisiaj z oddzialu, takie z fajnymi hipnotyzujacymi
    okladkami :)

    --
    pozdrawiam
    gg# 84392

  • 9. Data: 2002-05-11 08:05:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 11 May 2002 01:14:57 +0200, qubacz <q...@2...CIACHpl>
    wrote:

    >dziekuje panowie za info, wlasnie studiuje sobie broszurki ktore
    >zwinalem dzisiaj z oddzialu, takie z fajnymi hipnotyzujacymi
    >okladkami :)

    Sugerowalbym raczej udac sie do oddzialu po plytki, tam sa pdfy z
    dokladnymi, konkretnymi podrecznikami (po jakies 30 stron).

  • 10. Data: 2002-05-23 08:44:09
    Od: Marek Zwolinski <m...@c...pl>

    Witam

    Czy zak?adane konto do obs?ugi WWJ posiada pe?na;
    funkcjonalonos'c' ROR-u ?

    Pozdrawiam
    Marcos