  • 1. Data: 2008-04-01 19:22:06
    Temat: Karta kredytowa Millenium
    Od: "qwerty_30" <q...@p...fm>

    Witam
    Chcę rozwiązać umowę o karte kredytową z bankiem Millenium
    Z czym się tam udać ?? czy mają jakieś odpowiednie druki ??

    Dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2008-04-01 19:33:11
    Temat: Re: Karta kredytowa Millenium
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 1 Apr 2008 21:22:06 +0200, qwerty_30 wrote:

    > Chcę rozwiązać umowę o karte kredytową z bankiem Millenium
    > Z czym się tam udać ?? czy mają jakieś odpowiednie druki ??

    Najlepiej weź dowód osobisty i kartę. Wypełniony wniosek drukują z własnego
    systemu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-04-01 19:39:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Kwi, 21:22, "qwerty_30" <q...@p...fm> wrote:
    > Witam
    > Chcę rozwiązać umowę o karte kredytową z bankiem Millenium
    > Z czym się tam udać ?? czy mają jakieś odpowiednie druki ??
    >
    > Dzięki za odpowiedź

    Nie mam tam KK

    Sprawdz swoja umowe i regulamin.
    Ze swojej strony moge podpowiedziec,ze jak zbyt poznow wypowiadasz, to
    mozesz poniesc koszty wznowienia plastiku na kolejny rok, mimo
    wypowiedzenia samej umowy.

  • 4. Data: 2008-04-01 19:40:10
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Kwi, 21:33, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Najlepiej weź dowód osobisty i kartę. Wypełniony wniosek drukują z własnego
> [...]

    Dodam do wypowiedzi Marcina, że w placówce będą próbowali sztuczek tj.
    nie przyjmą karty do zwrotu, będą chcieli przekonać do pozostawienia
    karty, będą informować, że ktoś zadzwoni w ciągu kilku dni żeby
    przekonać do pozostawienia karty. Mnie zaproponowano w lutym
    rezygnację z pobrania opłaty rocznej (pobranej w styczniu,
    rzeczywiście zwrócili opłatę) i dodatkowo w roku następnym.

  • 5. Data: 2008-04-01 19:43:36
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 1 Apr 2008 12:40:10 -0700 (PDT), k...@g...pl
    wrote:

> [...]
    > rezygnację z pobrania opłaty rocznej (pobranej w styczniu,
    > rzeczywiście zwrócili opłatę) i dodatkowo w roku następnym.

    U mnie poszło bardzo szybko, gdyż powiedziałem, że likwiduję kartę w
    związku ze staraniem się o kredyt hipoteczny w innym banku, Kilkanaście dni
    później byl telefon, więc powtórzyłem jaka jest przyczyna zamknięcia karty
    i obylo się bez dyskusji.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2008-04-03 22:44:51
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jest to argument zwalający PH z nóg :-)
    Gdy tylko ktoś zadzwoni z oferta nowej karty, wytaczam słowo "hipoteczny" i już
    biedny PH kończy rozmowę w te pędy.
    JaC

    -----