  • 11. Data: 2008-04-03 06:19:08
    Temat: Re: mbank - kapitalizacja odsetek w eMaxie
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 2 Apr 2008 20:40:12 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "krzysiek" fsv5oq$i0a$...@n...dialog.net.pl
    > Mnie dopisali w ostatnim. I to na dodatek tyle, ile powinni... Bestie!!! ;)
    > Dlaczego tam nie ma 40 eMaxów, lecz tylko 4? Wiem, że za
    > jakiś czas bym się upomniał o więcej, ale mimo wszystko... ;)
    >
    > Mogliby też dorzucić możliwość płacenia z odroczeniem (z przyszłą
    > datą; niby z przeszłą byłoby korzystniej, ale jednak...) i płacenia

    [ciach lista życzeń]

    Lepiej by po prostu zrobili tygodniową kapitalizację - nawet z mniejszymi
    procentami... Przy obecnym oprocentowaniu i kapitalizacji miesięcznej, to
    przy 4 emax+ w zasadzie nie ma co mówić o oszczędzaniu bez belki...

    > wielokrotnego w ciągu jednego miesiąca za free. Miłe by było też
    > importowanie i eksportowanie odbiorców oraz możliwość ustanowienia
    > wielu odbiorców dla jednego konta.

    Miłe to by było wprowadzenie w mBanku listy odbiorców obok przelewów
    zdefiniowanych...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2008-04-03 09:32:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > Lepiej by po prostu zrobili tygodniową kapitalizację - nawet z mniejszymi
    > procentami... Przy obecnym oprocentowaniu i kapitalizacji miesięcznej, to
    > przy 4 emax+ w zasadzie nie ma co mówić o oszczędzaniu bez belki...

    Niech robią codzienną. :) 249*365/5.5=16524,5454545455 Można by
    wówczas trzymać tam 66098,1818181818 złotych na 4 eMaxach+?

    > Miłe to by było wprowadzenie w mBanku listy odbiorców obok przelewów
    zdefiniowanych...

    A czym różni się przelew zdefiniowany od odbiorcy?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-04-03 21:09:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 3 Apr 2008 11:32:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl
    > Niech robią codzienną. :) 249*365/5.5=16524,5454545455 Można by
    > wówczas trzymać tam 66098,1818181818 złotych na 4 eMaxach+?

    Wadą by było ginięcie końcówek przy małej lokacie ;) Ale fakt, niewielką...

    > A czym różni się przelew zdefiniowany od odbiorcy?

    Tym, że lista odbiorców służy do tego by nie wklepywać na nowo wszystkich
    danych - a przelewy zdefiniowane można wykonywać bez ŻADNEJ autoryzacji.

    Pozdrawiam,

  • 14. Data: 2008-04-03 21:59:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > Wadą by było ginięcie końcówek przy małej lokacie ;) Ale fakt, niewielką...

    No tak. Bank musiałby ostrzegać klienta... Albo...
    Może niech wówczas kapitalizuje wyjątkowo ;) raz w miesiącu? :)

    > Tym, że lista odbiorców służy do tego by nie wklepywać na nowo wszystkich
    > danych - a przelewy zdefiniowane można wykonywać bez ŻADNEJ autoryzacji.

    Czyli chcesz, aby przelewy zdefiniowane można było wykonywać tylko po wpisaniu kodu z
    SMS? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2008-04-04 08:20:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:ft3k67$
    > Czyli chcesz, aby przelewy zdefiniowane można było wykonywać tylko po
    > wpisaniu kodu z SMS? :)

    Widze, ze nei potrafisz czytac ze zrozumieniem.
    On chce MIEC WYBOR.
    Czyli chce moc zdefiniowac przelew i nie musiec go autoryzowac a obok tego
    chce miec rowniez mozliwosc zdefiniowac odbiorce, by nie wklepywac go -
    tylko kliknac na jego dane - a przelew autoryzowac. Tak jak jest to np. w
    Inteligo.
    Zrozumiales juz?

    POzdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2008-04-04 11:49:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SDD" ft4od0$kgu$...@n...onet.pl

    > Widze, ze nei potrafisz czytac ze zrozumieniem.

    Chyba tak. :)

    --