  • 21. Data: 2017-01-02 19:57:27
    Temat: Re: mbank i logika
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-01 19:01, Wojciech Bancer wrote:
    > Wszyscy Ci mówią, że bank ma prawo przechowywać Twoje dane, a Ty w kółko.
    > I kto tu nie przechodzi testu Turinga?

    Myśle że "wszyscy" skoro nie zauwazyli że bank aby wytłumaczyć wysłanie
    mi papiera powodłuje się na fakt że jestem klientem, a nie jestem.

    A rozmowa o weryfikacji to przytoczona tylko humorystycznie.

  • 22. Data: 2017-01-03 10:45:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 2 Jan 2017 19:57:27 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Myśle że "wszyscy" skoro nie zauwazyli że bank aby wytłumaczyć
    wysłanie
    > mi papiera powodłuje się na fakt że jestem klientem, a nie jestem.

    Bo nie rozumiesz, że z punktu widzenia procedur mbankowych klientem
    się jest już na zawsze: były lub aktualny (z aktywną umową) ale
    zawsze klient.

    --
    Marek

  • 23. Data: 2017-01-06 14:56:09
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > On 2017-01-01, janek z pola <a...@e...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A wynika to z jakiej podstawy prawnej? :)

    Wynika z tego cytowanego wcześniej fragmentu Ustawy o Ochronie Danych
    Osobowych - tam jest mowa o należytej staranności. Jeżeli bank nie umie
    odróżnić klienta aktywnego od zarchiwizowanych danych osobowych dla
    klientów, których nie wiąże już umowa - to chyba nie ma tej staranności.

    --
    Wysłane z pola.

  • 24. Data: 2017-01-06 17:20:03
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-01-06, janek z pola <a...@e...pl> wrote:

    [...]

    > Wynika z tego cytowanego wcześniej fragmentu Ustawy o Ochronie Danych
    > Osobowych - tam jest mowa o należytej staranności.

    No to mamy różne definicje należytej staranności.

    > Jeżeli bank nie umie odróżnić klienta aktywnego od zarchiwizowanych danych
    > osobowych dla klientów, których nie wiąże już umowa - to chyba nie ma tej
    > staranności.

    A poprzesz argumentami? Bo wprost z ustawy taki warunek jak "taśmowanie danych"
    absolutnie nie wynika.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 25. Data: 2017-01-10 00:53:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian Biały" o4e7sl$fbv$...@n...news.atman.pl

    > Myśle że "wszyscy" skoro nie zauwazyli że bank aby
    > wytłumaczyć wysłanie mi papiera powodłuje się na
    > fakt że jestem klientem, a nie jestem.

    IMO klientem jesteś, skoro zwracasz się z pytaniem do banku.