  • 1. Data: 2016-12-28 16:15:14
    Temat: Re: Visa hacking
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A propos - platnosc zagraniczna przez firme Stripe - poprosili o nr
    karty, date waznosci, CVV, adres ... po czym stwierdzili, ze kod
    pocztowy im sie nie zgadza.
    I juz mozna sprawdzac kolejne - choc prob raczej niewiele.

    Tylko ... zalozyli przy tym blokade - dzis widze 0$, wczesniej ponoc
    byl 1$.

    BZ byl szybki i karte zablokowal - ale ciekaw jestem co mu sie nie
    spodobalo - transakcja zagraniczna w ogole, dwie blokady szybko po
    sobie, niska kwota, internetowa platnosc - wychodzi jednak na to, ze
    bez telefonu w obce kraje nie ma co jechac i lepiej sie nastawic na
    koszt rozmowy :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-12-29 15:00:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > pocztowy im sie nie zgadza.
    > I juz mozna sprawdzac kolejne - choc prob raczej niewiele.

    Przeciwnie, przynajmniej oni mogą sprawdzać w nieskończoność :-)

> [...]
    > spodobalo - transakcja zagraniczna w ogole, dwie blokady szybko po
    > sobie, niska kwota, internetowa platnosc

    Dziwne. Swoją drogą, $0 to ciekawa blokada.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 3. Data: 2016-12-29 15:44:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" napisał w
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Przeciwnie, przynajmniej oni mogą sprawdzać w nieskończoność :-)

    Oni moze moga, ale za ktoryms razem hackerowi odmowia.
    Albo jak ponizej - bank zadziala, a moze Visa zadziala ...

    Eksperymentow nie robilem ... ale byc moze mozna za jedna proba
    sprawdzic i kod i ulice.
    Chociaz ... kod to mozna znalezc dla ulicy w ksiazce kodow :-)

    >Dziwne. Swoją drogą, $0 to ciekawa blokada.

    Byc moze jakis skutek wycofywania tej blokady.

    J.

  • 4. Data: 2016-12-30 22:57:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Oni moze moga, ale za ktoryms razem hackerowi odmowia.
    > Albo jak ponizej - bank zadziala, a moze Visa zadziala ...

    No ale sprawdzanie adresu na polskiej karcie - słabo to wygląda.
    --
    Krzysztof Hałasa