  • 11. Data: 2005-08-12 07:58:58
    Temat: Re: mbank i ich problemy
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Założ sobie w VWBankDirect - będzie taniej. Dziś płaciłem karta i się
    > udało. Widać że inną drogą do niego ida transakcje i może być
    > uzupełnieniem z delfinkiem.

    Ale .... w Wieliczce tylko BPH ma bankomaty. Jest jeszcze jeden bankomat
    PKO BP.

  • 12. Data: 2005-08-12 09:02:27
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    Jacek Ostrowski <j...@...pl> napisał(a):

    > To rzeczywiście pech. Używam kart mBanku od wiosny 2001 roku i coś ze
    > dwa razy miałem sytuację, że z powodu awarii nie dało się nimi zapłacić.
    > W takich sytuacjach posługuję się VC Lukasa (inny bank, inne centrum
    > rozliczeniowe).
    >
    > J.

    a Visa Electron Inteligo i mBanku korzystaja z innych centrow rozliczeniowych???

  • 13. Data: 2005-08-12 09:07:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    seba kocik napisał(a):

    > a Visa Electron Inteligo i mBanku korzystaja z innych centrow rozliczeniowych???

    A jak myślisz?

  • 14. Data: 2005-08-13 00:49:35
    Temat: Re: mbank i ich problemy (TESCO)
    Od: "T.F." <t...@o...pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> ...

    > "Informujemy klientów, że z powodu awarii systemu bankowego niezależnej od
    > hipermarketu Tesco nie można dokonywać płatności kartami

    Cos hipermarkety TESCO
    maja zdecydowanie za czesto problemy z kartami.
    Zdecydowanie.
    (KEN, W-wa)

    --
    T.F.

  • 15. Data: 2005-08-13 00:55:06
    Od: r...@m...com

    on Sat, 13 Aug 2005 02:49:35 +0200 "T.F." <t...@o...pl> wrote:

    > "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> ...

    > Cos hipermarkety TESCO
    > maja zdecydowanie za czesto problemy z kartami.
    > Zdecydowanie.
    > (KEN, W-wa)

    ba, na dw. centralnym mają "awarię terminali" od ponad miesiąca. wszystkich
    terminali!

  • 16. Data: 2005-08-13 12:09:37
    Od: "T.F." <t...@o...pl>

    <r...@m...com> ...

    >ba, na dw. centralnym mają "awarię terminali" od ponad miesiąca. wszystkich
    >terminali!

    tia.
    A w TESCO na Kabatach (W-wa) srednio raz na tydzien maja awarie.
    Niezmiennie od kilku LAT!!!
    (coz-zawsze te pare groszy wiecej wpadnie...)

    Aby bylo smieszniej,
    bankomat stojacy 3 metry od kasy/terminala dziala wysmienicie
    (euronet)

    --
    T.F.

  • 17. Data: 2005-08-13 12:18:56
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Nie da się na stacji benzynowej zapłacić z góry kartą określoną kwotę? To
    by było zabezpieczenie.

  • 18. Data: 2005-08-13 18:25:10
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <g...@N...gazeta.pl> napisał
    > Nie da się na stacji benzynowej zapłacić z góry kartą określoną kwotę? To
    > by było zabezpieczenie.

    Tak jest na Neste A24.
    Kolega z centrum rozliczeniowego przestrzegał mnie tylko, że A24 potrafi
    ściągnąć należność z karty dwa razy. Dosyć łatwo to zareklamować, ale trzeba
    sprawdzać rachunki co jakiś czas.

    Netgater

  • 19. Data: 2005-08-13 20:34:05
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Zastanawiam się co by było gdyby po autoryzacji karty i następnie pobraniu
    paliwa w chwili obciążenia połączenie z bankiem by zawiodło. Czy system
    będzie próbował ponownie zrobić prawidłowe obciążenie po jakimś czasie.

  • 20. Data: 2005-08-13 21:29:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 13 Aug 2005 22:34:05 +0200, Andrzej
    <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Zastanawiam się co by było gdyby po autoryzacji karty i następnie pobraniu
    >paliwa w chwili obciążenia połączenie z bankiem by zawiodło. Czy system
    >będzie próbował ponownie zrobić prawidłowe obciążenie po jakimś czasie.
    Po autoryzacji kwota wprowadzona w dystrybutorze jest blokowana na
    rachunku karty. Obciazenie moze zostac zrealizowane zupelnie w innym
    terminie.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum