  • 1. Data: 2005-08-11 11:33:16
    Temat: [mbank]karta za podpis
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    hejki
    dostalem taka oferte karty kredytowej VC.
    teraz cytaty ze strony mbanku:
    1)"nawet przez 54 dni możesz korzystać z nieoprocentowanego kredytu" - - nie
    moge sie tego doszukac w regulaminie:(

    2)"nie wymagamy spłaty całości zadłużenia po 54 dniach - wystarczy, że w
    podanym na wyciągu terminie spłacisz 5% wykorzystanego kredytu(minimum 30
    zł)."

    a w regulaminie ktory dostalem:
    par4 pkt 2:
    "termin splaty kredytu wynosi 12 mcy."

    nic nie jest wspomniane o tym ze musze co miesiac splacac minimalna kwote.
    po prostu odsetki beda ciagle naliczane. co mi daje wiec splata 5% co
    miesiac?po co? w regulaminie nie znalazlem zeby to bylo obligatoryjne.nawet
    jesli splace te 5% to przeciez od reszty (95%) bede i tak musial placic
    odsetki...

    ktos juz podpisal taka umowe? dali mi linie kredytowa na 1600 zl
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2005-08-11 11:58:50
    Temat: Re: [mbank]karta za podpis
    Od: trainer <t...@p...org>

    Anax WRC wrote:

    > 1)"nawet przez 54 dni możesz korzystać z nieoprocentowanego kredytu" - - nie
    > moge sie tego doszukac w regulaminie:(

    rozdz. X, art. 1, pkt 1)

> [...]
    > podanym na wyciągu terminie spłacisz 5% wykorzystanego kredytu(minimum 30

    hmm a jaki masz regulamin?
    bo ja "Regulamin wydawania i używania kart kredytowych w mBanku" obow.
    od 22.12.2004

    może mieszasz pojęcia karty kredytowej i kredytu odnawialnego (jak to
    nazwałeś linii kredytowej 1600zł)

> [...]
    > jesli splace te 5% to przeciez od reszty (95%) bede i tak musial placic

    w przypadku karty - musisz spłacać 100% po to żeby nie naliczyli odsetek
    (to "do 54 dni" właśnie) a przynajmniej 5% żeby nie liczyli kar.

    natomiast w przypadku kredytu odnawialnego możesz być przez cały rok na
    minusie i nie spłacać (ale powinny się pojawiać na rachunku
    zadeklarowane miesięczne wpływy) - po prostu zapłacisz odsetki od
    ujemnego salda

    > ktos juz podpisal taka umowe? dali mi linie kredytowa na 1600 zl

    tak - np. ja - dwie umowy, ale karta kredytowa i kredyt odnawialny to są
    zupełnie rózne rzeczy - o którą ci chodzi?

    pozdr
    trainer

  • 3. Data: 2005-08-11 12:54:55
    Od: "HarryZimm" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Anax WRC" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ktos juz podpisal taka umowe? dali mi linie kredytowa na 1600 zl

    Ja dostałem, ale nie podpisałem, bo pare dni przed tym jak wysłali do mnie
    promocyjną umowe odebrałem KK którą zamawiałem. Dziwne...czy nie widzą w
    systemie, że ja zamówiłem już KK. Dość duża różnica jest między limitem
    oferowanym w promocji a zamawianym bez promocji. Ja dostałem 1400 na tej co
    zamawiałem pierwszej (VE) , a w umowie promocyjnej...2700;) (VC)
    Pozdrawiam HZ

  • 4. Data: 2005-08-11 17:10:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 11 Aug 2005 13:33:16 +0200, "Anax WRC"
    <w...@i...pl> wrote:

    >dostalem taka oferte karty kredytowej VC.
    >teraz cytaty ze strony mbanku:
    >1)"nawet przez 54 dni możesz korzystać z nieoprocentowanego kredytu" - - nie
    >moge sie tego doszukac w regulaminie:(
    Mi napisali w systemie ze wyslali do mnie list. Widze to juz od kilku
    dni, ale listu w skrzynce nie ma. Moze do Koluszek wyslali?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 5. Data: 2005-08-11 19:49:43
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ja nie chcialem ale mi przyslali wiec podapisalem dla zabawy dali mi 7500zl,
    a czemu wam tak malo dali

  • 6. Data: 2005-08-11 20:44:12
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-11 21:49, Seba_Fan napisał(a):

    > ja nie chcialem ale mi przyslali wiec podapisalem dla zabawy dali mi
    > 7500zl,
    > a czemu wam tak malo dali

    Kur.. co za durny tekst...

    Gree

  • 7. Data: 2005-08-11 22:17:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message

    > Mi napisali w systemie ze wyslali do mnie list. Widze to juz od kilku
    > dni, ale listu w skrzynce nie ma. Moze do Koluszek wyslali?

    Oby nie do Ciechocinka ;)

  • 8. Data: 2005-08-12 18:02:06
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Kur.. co za durny tekst...

    jak kazdy sie chwali to i ja sie moge pochwalic i to robie, kur...er Gree
    deb...lu

    zazdrosc Greeeeeeeee