  • 1. Data: 2005-06-08 14:24:05
    Temat: mbank i doladowanie telefonu
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    Witam,
    Probowal ktos doladowac telefon z mBanku? Bo ja probowalem i mi pajac mowil,
    ze numer jest nieprawidlowy (jak glupi 4 razy liczylem i za kazdym razem
    naliczylem sie 9 cyfr).

    Wkurzylem sie do tego stopnia, ze doladowalem telefon z BPH ;-)

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com * www.gourl.org

  • 2. Data: 2005-06-08 15:57:33
    Temat: Re: mbank i doladowanie telefonu
    Od: "Bielawa" <c...@f...onet.pl>

    dopisz dziesiaty numer tj "0" zero przed numerem i pojdzie

  • 3. Data: 2005-06-08 16:55:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > naliczylem sie 9 cyfr).
    >
    > Wkurzylem sie do tego stopnia, ze doladowalem telefon z BPH ;-)

    To pewnie dlatego, że skorzystanie z pomocy
    dostępnej na stronie transakcyjnej, jest zdecydowanie
    czynem haniebnym i godnym potępienia na wieki ;-P

  • 4. Data: 2005-06-09 04:32:54
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > To pewnie dlatego, ze skorzystanie z pomocy
    > dostepnej na stronie transakcyjnej, jest zdecydowanie
    > czynem haniebnym i godnym potepienia na wieki ;-P

    Tak myslisz? A u mnie system pomocy nie dziala. Ja mu klik w pytajnik a on mnie
    olewa. Moze pytek tez tak
    ma?!

  • 5. Data: 2005-06-09 06:14:55
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2005 04:32:54 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: ab <a...@i...wroc.pl>
    napisała:

    > Tak myslisz? A u mnie system pomocy nie dziala. Ja mu klik w pytajnik a on mnie
    olewa. Moze pytek tez tak
    > ma?!

    Nie masz przypadkiem blokady wyskakujących okienek ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill

  • 6. Data: 2005-06-09 09:14:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tak myslisz? A u mnie system pomocy nie dziala.
    > Ja mu klik w pytajnik a on mnie olewa. Moze pytek tez tak ma?!

    I sądzisz, że to nie Twoja wina tylko pomocy?
    Tak też Ci nie działa:
    https://form.mbank.com.pl/pomoc/rach/mtr-dol-k2.html ?
    Poza tym to zero jest już domyślnie wpisane w formatkę
    (chociaż czort wie czemu na ono służyć)
    więc żeby wpisać numer musiał je skasować,
    a okienko na numer ma szerokość 10 znaków,
    więc skoro numer nie wchodził, to powinno zmusić do myślenia...

  • 7. Data: 2005-06-10 04:55:48
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Nie masz przypadkiem blokady wyskakujacych okienek ?

    Ale jaja, mam. Dawalem kiedys Mozilli (nienajnowsza wersja), aby akceptowala okna z
    tej witryny i
    myslalem, ze mam sprawe zalatwiona. Tymczasem wybor opcji z menu "zezwalaj na
    wyswietlanie..." olewal
    sprawe. I stad moj problem. Dopiero wstawienie akceptacji poprzez menedzera
    wyskakujacych okien dalo
    efekt. Dzieki za pomysl na rozwiazanie problemu.