  • 1. Data: 2005-06-08 06:25:41
    Temat: [VW Bank] Zakmnięcie konta. Jak?
    Od: "KaeM" <z...@w...pl>

    Jak wyglada proces zamknięcia konta w VolksWagen Banku? Wystarczy napisać do
    nich maila? Chce zamknąć konto jak najszybciej, a na stronie www banku nie
    znalazłem żadnego formularza, gdzie mógłbym złożyć deklarację usunięcia
    rachunku. Przedzwonić? Bo nie mam przy sobie dokumentów, które otrzymałem
    wraz z otwarciem rachunku w VW Banku. A te 5 zł za prowadzenie rachunku to
    'przeginka'. Zmykam stamtąd :(

    --
    Pozdrawiam serdecznie.
    KaeM

  • 2. Data: 2005-06-08 06:37:35
    Temat: Re: [VW Bank] Zakmnięcie konta. Jak?
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "KaeM" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymałem wraz z otwarciem rachunku w VW Banku. A te 5 zł za prowadzenie
    > rachunku to 'przeginka'. Zmykam stamtąd :(

    Piszesz pismo, zę wypowiadasz umowę o prowadzeni rachunku nr .... a środki
    pozostałe prosisz przelać na rachunek nr ....
    \W załączeniu przesyłasz Token i kartę VE (pociętą). wsio wysyłasz listem
    poleconym
    Mi zamknęli po kilku dniach.

  • 3. Data: 2005-06-08 06:54:26
    Od: "KaeM" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" wrote:

> [...]
    > pozostałe prosisz przelać na rachunek nr ....
    > \W załączeniu przesyłasz Token i kartę VE (pociętą). wsio wysyłasz listem

    Dziękuję. Tak też uczynię :)
    Pisemko wysyłałeś na adres jak w linku:
    http://www.vwbankdirect.pl/1084.html ?

  • 4. Data: 2005-06-08 07:22:54
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    > Dziękuję. Tak też uczynię :)
    > Pisemko wysyłałeś na adres jak w linku:
    > http://www.vwbankdirect.pl/1084.html ?

    Tak :)

  • 5. Data: 2005-06-08 07:37:11
    Od: "Major Bień" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d863ku$bub$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pozostałe prosisz przelać na rachunek nr ....
    > \W załączeniu przesyłasz Token i kartę VE (pociętą). wsio wysyłasz listem

    Karty nie trzeba wysyłać. Można zostawić sobie na pamiątkę ;)

    Pzdr
    Major Bień