  • 1. Data: 2005-06-08 10:39:46
    Temat: Peany nt. VWBD
    Od: "August" <z...@w...augustowski.org>

    Witam,

    Musze pochwalić VW. Bank ponowił korepondencję (która najprawdopodobniej
    zaginęła na poczcie). Poprosiłem o to pocztą wewnętrzną dn. 5.06. Wysłali
    dn.7.06 priorytetem zwykłym i już mam. Nie ściągneli opłaty, mimo iż im
    sugerowałem ;-)

    p.s. Czyżby tam zostało tak mało klientów, że obsługa taka szybka ?
    --
    S pozdravem,
    August

  • 2. Data: 2005-06-08 10:47:26
    Temat: Re: Peany nt. VWBD
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    August napisał(a):

    > p.s. Czyżby tam zostało tak mało klientów, że obsługa taka szybka ?

    A jak myślisz? Całe stado pracowników patrzy na monitor i czeka na maila
    od klienta, jak już jest to się wszyscy rzucają. :-)

  • 3. Data: 2005-06-08 11:12:22
    Od: "August" <z...@w...augustowski.org>

    W artykule news:d86ibt$d63$1@news.elsat.net.pl grupowicz Wojciech Nawara
    napisał:

    > A jak myślisz? Całe stado pracowników patrzy na monitor i czeka na maila
    > od klienta, jak już jest to się wszyscy rzucają. :-)

    Pracują? A ktoś z Lukasa, właśnie widze w logach, chodzi po moim WWW.
    :-) Pełna inwigilacja grupowa - czas zmienić nicka.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2005-06-08 16:38:48
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    August wrote:

    > p.s. Czyżby tam zostało tak mało klientów, że obsługa taka szybka ?

    Wczoraj telefon dysponentka odebrała po 3 sekundach. Poprzednio i 5 minut
    nie zawsze wystarczało :-)

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2005-06-09 08:43:55
    Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl>

    August wrote:

    > Pracują? A ktoś z Lukasa, właśnie widze w logach, chodzi po moim WWW.
    > :-) Pełna inwigilacja grupowa - czas zmienić nicka.

    Hłe, hłe, z kolei ktoś z Reiffiego często siedzi na moim www :-D

    --
    Z poważaniem
    PWZ

  • 6. Data: 2005-06-09 10:29:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr W. Zawadzki wrote:
    > Hłe, hłe, z kolei ktoś z Reiffiego często siedzi na moim www :-D

    hehehe - a na mojego prnewsa to juz w ogole sie uwzieli ;()

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-06-09 10:56:01
    Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > hehehe - a na mojego prnewsa to juz w ogole sie uwzieli ;()

    LOL

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

  • 8. Data: 2005-06-09 22:20:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    'Amra' napisał:

    > hehehe - a na mojego prnewsa to juz w ogole sie uwzieli ;()

    Akurat w takiej sytuacji to raczej bym się cieszył niż smucił z tego
    powodu ;-)

    K.