  • 1. Data: 2005-06-08 11:15:56
    Temat: stacja paliw - pozyczka hipoteczna
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Dzien Dobry,

    Mam nastepujace pytanie:

    Chcialbym sie wstepnie dowiedziec czy Panstwa Bank bylby w stanie udzielic
    mi pozyczki hipotecznej w wysokosci 300 000zl na okres 15 lat. Hipoteka pod
    zastaw to Stacja Paliw wyceniana przez profesjonalna firme wg kilku
    wskaznikow. Najnizsza wycena wg wskaznika szybkiej sprzedazy to 850 000 zl.
    Stacja posiada koncesje i wszelkie pozwolenie na dzialalnosc. Istnieje na
    rynku od 1991roku. Ma uregulowane wszelkie zobowiazanie wzgledem US i ZUS.
    Jezeli bylaby jakas propozycja prosze o kontakt.

    Pozdrawiam

    Robert L.

  • 2. Data: 2005-06-08 14:11:33
    Temat: Re: stacja paliw - pozyczka hipoteczna
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert napisał:

> [...]
    > mi pozyczki hipotecznej w wysokosci 300 000zl na okres 15 lat. Hipoteka pod

    Sa tu jacys analitycy kredytowi?

    > Pozdrawiam
    >
    > Robert L.

    Chcesz 300 tys. kredytu i nie podpisujesz sie swoim nazwiskiem?

    Bartol

  • 3. Data: 2005-06-08 22:14:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> writes:

    > Chcesz 300 tys. kredytu i nie podpisujesz sie swoim nazwiskiem?

    Mam nadzieje ze przynajmniej nie bedzie go wyplacal w kasie.
    --
    Krzysztof Halasa