  • 21. Data: 2005-05-21 20:20:28
    Temat: Re: mbank - czy warto ?
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-21 21:49, ar napisał(a):

    > Inteligo - odradzam - wlasnie wypowiedzialem umowe ...

    Na podstawie faktu, że *TY* wypowiedziałeś umowę - odradzasz?

    Gree

  • 22. Data: 2005-05-21 20:41:05
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    > Utrzymanie konta kosztuje 4,99 - tylko kiedy średnie mies. saldo jest
    > mniejsze od 100 zł.

    pamiętam jak 4 lata temu kilka banków oferowało karty umożliwiające
    płacenie przez internet jeśli średni stan konta wynosił około 2500 zł.
    Poniżej tego stanu karta była unieważniana. No więc i tak sporo się zmieniło.

  • 23. Data: 2005-05-21 20:43:28
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    a jak w mbanku wyglada sprawa bezpieczenstwa ? jako ze to bank
    internetowy komputery sa bardziej narazone na wlamy..
    co bedzie jezeli poleci im serwer i wszystkie dane o stanach konta pojda
    sie walic ? wszystkie oszczednosci ludzi pojda w zapomnienie ? czy maja
    jakiejs zabezpieczenia typu co jakijs czas zrzucaja cala baze danych na
    nosniki ? archiwizuja to jakojs ?
    pozdrawiam

    --
    Dj Gippo
    www.djgippo.prv.pl GG : #2364689

  • 24. Data: 2005-05-21 21:14:37
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 22:43:28 +0200,
    osoba podpisana: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>
    napisała:
    > a jak w mbanku wyglada sprawa bezpieczenstwa ? jako ze to bank
    > internetowy komputery sa bardziej narazone na wlamy..
    To nie tak.

    W dowolnym banku chodzi sobie nazwijmy to umownie "system bankowy" do
    tego w niaktórych bankach chodzi sobie "ebanking" komunikujący się z
    "systamem bankowym".
    Jeżeli mówimy o "włamie" to o włamie do "ebankingu", i raczej z tego nie
    wyniknie włam do "systemu bankowego" (choć nie jest niemożliwy)
> [...]
    > sie walic ? wszystkie oszczednosci ludzi pojda w zapomnienie ? czy maja
    > jakiejs zabezpieczenia typu co jakijs czas zrzucaja cala baze danych na
    Dokładnie tak jak w innych bankach, tych "naziemnych" też.

    > pozdrawiam
    Na Twoim miejscu bardziej martwiłbym się o zabezpieczenie _swojego_
    komuputera i zachowanie swego rodzaju "higieny" sieciowej, niż o włam do
    systemu banku.

    KJ

    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

  • 25. Data: 2005-05-22 14:15:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    krupex napisał(a):

    > Oui madame, chyba 0,5 %- podobnie jak w bankacg i agencjach pko

    to trzeba było podzielić na pięć wpłat po 1000 zł ;-)

    M.

  • 26. Data: 2005-05-22 16:45:45
    Od: "krupex" <k...@W...pl>

    > to trzeba było podzielić na pięć wpłat po 1000 zł ;-)

    Ja znalazłem inny sposów na wpłatę tej kasy na moje konto (za pośrednictwem
    innego konta używ. do ściąganie przez bank kasy na kredyt hipoteczny)

    Ale dla mających tylko konto w mBanku i nie mających w pobliżu wpłatomatu to
    cenna uwaga!

  • 27. Data: 2005-05-23 13:53:32
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał:

    > Nie zapominaj, że ten bank ma ileś tysięcy klientów, a więc jakoś się im
    > udało założyć to konto.

    Tylko ze zlikwidowaniem bywa gorzej, z tego co tu czytam.
    No, ale przynajmniej dopóki nie ma opłat za prowadzenie, to nie jest to
    takie uciążliwe. ;)

  • 28. Data: 2005-05-23 13:57:44
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    > Jakie macie opinie o tym banku ? Jest solidny ? Warto powiezyc mu swoje
    > marne grosze :> a w przyszlosci jak po studiach zaczne pracowac to tez
    > troche wieksze ?

    Dziś I sesję przychodzącą bank zaksięgował mi o 13.35. Dobrze iż mam
    nazwisko na literę A, bo ci od Z to chyba mieli po 15 :-))

    --
    S pozdravem,
    August