  • 1. Data: 2004-05-24 09:33:59
    Temat: Expander i oprocentowanie kredytu
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Witam,
    Czy biorac kredyt z posrednictwem Expandera mozna liczyc na
    korzystniejsze oprocentowanie kredytu niz mozna dostac idac do banku
    prosto z ulicy. Z pewnych przyczyn w gre wchodzi kredyt tylko w PKO BP,
    wiec tez nie interesuja mnie % w innych bankach.
    Wiem ze negocjowac % mozna rowniez samemu, ale chyba nawet nie
    wiedzialbym jak sie za to zabrac w rozmowie z bankiem... Moze goscie z
    Expandera lepiej to potrafia, o ile wogole probuja?
    Druga sprawa wysokosc prowizji: PKO BP ma teraz do konca maja promocje -
    koszt udzielenia kredytu to 1.2% jego wartosci. Z tego co slyszalem to w
    Expanderze proponuja ok. 1.6% jesli chodzi o PKO BP, czy w okresie
    promocyjnym mozna jednak liczyc na 1.2%? Chociaz nawet gdyby mialo to
    byc 1.6% to by sie oplacalo jakby nizsze oprocentowanie kredytu
    zaproponowali...

    Pozdr.
    JD

  • 2. Data: 2004-05-24 22:07:29
    Temat: Re: Expander i oprocentowanie kredytu
    Od: ejaro <e...@i...pl>

    Dnia Mon, 24 May 2004 11:33:59 +0200, Jarek Dukat napisał(a):

> [...]
    > promocyjnym mozna jednak liczyc na 1.2%? Chociaz nawet gdyby mialo to
    > byc 1.6% to by sie oplacalo jakby nizsze oprocentowanie kredytu

    wejdz jeszcze sobie na stronke expandera... tam mozesz bezposrednio
    zadac pytanie ludziom z ww firmy

    dowiesz sie doklanie... :-)
    pozdrw
    --