  • 1. Data: 2005-12-07 16:52:46
    Temat: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
    Od: Promyl <j...@p...nagg>

    Dzisiaj probowalem w roznych godzinach zalogowac sie do mbanku
    konto mam od poczatku istnienia banku i nigdy nie mialem podobnej sytuacji
    otrzymuje komunikat:
    Błąd logowania

    Nieprawidłowy intentyfikator lub hasło....
    itd

    oczywiscie loguje sie poprawnie i ciagle ten sam komunikat
    zadzwonilem na mLinie - po weryfikacji, Pani powiedziala ze nie moze
    dostac sie do moich danych, zebym dzwonil jeszcze raz moze inny operator
    bedzie mogl
    poniewaz juz drugi raz sie laczylem i dlugo oczekiwalem (mam abonament
    socjalny)
    niechce dzwonic bez sensu - bo podejrzewam ze u innego operatora bedzie
    to samo

    czy ktos z Was - mial taki przypadek??
    jak sie sprawa zakonczyła ??

  • 2. Data: 2005-12-07 18:21:46
    Od: hitokiri <h...@g...pl>

    Promyl wrote:
> [...]
    > socjalny)
    > niechce dzwonic bez sensu - bo podejrzewam ze u innego operatora bedzie

    Mialem kiedys cos takiego i nie przejmowalbym sie tym zbytnio, choc
    przyczyny - tylko sie nie stresuj - upatrywalbym predzej w probie/ach
    zalogowania sie przez nieupowazniona osobe niz problemie z systemami
    mBanku. Po prostu uaktywnij sobie kanal dostepu w mLinii i jesli bardzo
    chcesz to wskaz haslo inne niz to ktorego do tej pory uzywales - tak na
    wszelki wypadek :). Jak wiadomo nowe haselko literki [a-zA-Z], cyferki
    [0-9], znaczki drukowalne [!@#$%^&*()_+-=;\';|":], no i dlugosc co
    najmniej 8 znaczkow a najlepiej powyzej 10 - tez na wszelki wypadek.

    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje ze to ci troche pomoze :)

  • 3. Data: 2005-12-07 20:21:21
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 07 Dec 2005 17:52:46 +0100, Promyl napisał(a):

> [...]
    > otrzymuje komunikat:
    > Błąd logowania
    >
    > Nieprawidłowy intentyfikator lub hasło....

    A CapLocka czasem nie miałeś włączonego?
    Lub nie pomyliłeś numeru konta?
    Sprawdziłeś certyfikat strony, z którą się łączysz?
    Bo normalnie, to po trzech nieudanych pod rząd próbach zalogowania
    wyświetla się komunikat, że dostęp do konta został zablokowany i w celu
    jego odblokowania należy skontaktować się z operatorem mLini.

    --
    Krzysztof

  • 4. Data: 2005-12-07 20:25:19
    Od: Promyl <j...@p...nagg>

    Chris napisał(a):
> [...]
    > wyświetla się komunikat, że dostęp do konta został zablokowany i w celu
    > jego odblokowania należy skontaktować się z operatorem mLini.

    no wlasnie, nie mialem Caps Locka
    i cala reszta z mojej strony tez byla okey
    tym bardziej dziwi mnie fakt ze wlasnie
    wielokrotne proby nie przyniosly chociazby zablokowania itp...
    i komunikat caly czas jest ten sam
    hym .... :-( nie wiem, sprobuje zadzwonic jeszcze na mLinie

  • 5. Data: 2005-12-07 22:18:05
    Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
    Od: Promyl <j...@p...nagg>

    Chris napisał(a):
> [...]

    > wyświetla się komunikat, że dostęp do konta został zablokowany i w celu
    > jego odblokowania należy skontaktować się z operatorem mLini.

    Wszystko sie wyjsnilo - operatorka mLini poinformowala mnie,
    od poczatku uzytkowania konta (pare ladnych lat ;))
    mialem 50 nieudanych logowań - w ramach bezpieczenstwa taka procedura itp
    szkoda tylko, ze komunikat w ogole mnie o tym nie informowal
    musialem poprostu odblokowac kanalem telefonicznym - kanal internetowy
    wprowadzic nowe tymczasowe haslo cyfrowe itd. itd..

    nie potrzebnie zasmiecilem tylko grupe - wybaczcie ;(
    chociaz moze ktos bedzie mial podobne zdarzenie i wpadnie na mojego posta

    Pozdr.

  • 6. Data: 2005-12-08 12:24:06
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    >
    > nie potrzebnie zasmiecilem tylko grupe - wybaczcie ;(
    > chociaz moze ktos bedzie mial podobne zdarzenie i wpadnie na mojego posta

    To nie zmienia faktu, że gdy kanał dostępu jest blokowany, to powinieneś
    otrzymać komunikat o zablokowaniu dostępu via www, a nie móc próbować
    "do bólu" się zalogować....

  • 7. Data: 2005-12-08 14:26:16
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > To nie zmienia faktu, że gdy kanał dostępu jest blokowany, to powinieneś
    > otrzymać komunikat o zablokowaniu dostępu via www,

    By ten blokujący wiedział kiedy ma przerwać swoje próby odgadnięcia hasła.

    > a nie móc próbować "do bólu" się zalogować....

    Wtedy nawet nie wiedziałby czy któreś z haseł było poprawne. Widząc
    komunikat o zablokowaniu kanału dostępu odczeka na jego odblokowanie przez
    posiadacza rachunku. Po zmianie komunikatu, czyli po odblokowaniu będzie
    kontynuować swoją zabawę będąc pewny, że komunikat o niewłaściwym haśle nie
    jest spowodowany wpisaniem poprawnego hasła na zablokowanym dostępie. W ten
    sposób nie 'zgubi' hasła i zwiększą się szanse na włamanie.
    Tak więc komunikat o zablokowaniu dogodzi posiadaczowi rachunku i temu
    podejmującemu próby włamania. Wszyscy będą zadowoleni ...... do czasu.

  • 8. Data: 2005-12-08 14:26:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    K.K. wrote:
    [...]

    > Tak więc komunikat o zablokowaniu dogodzi posiadaczowi rachunku i temu
    > podejmującemu próby włamania. Wszyscy będą zadowoleni ...... do czasu.
    Poprawcie mnie jeśli się mylę, czy w mbanku nie ma (nie było ?)
    komunikatu o zablokowaniu kanału ?
    Bo byłem niemal pewien, że jest.
    KJ

  • 9. Data: 2005-12-08 14:32:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > K.K. wrote:
    > [...]
    > Poprawcie mnie jeśli się mylę, czy w mbanku nie ma (nie było ?)
    > komunikatu o zablokowaniu kanału ?

    Z tego co pamiętam nie ma i nie było.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-12-08 16:29:40
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 8 Dec 2005 15:32:14 +0100, w <dn9g6d$hd2$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Z tego co pamiętam nie ma i nie było.

    To słabo pamiętasz. Bo na pewno było, a i pewnie dalej jest.