  • 1. Data: 2005-12-07 12:47:04
    Temat: kredyt w BPHaha
    Od: "ChRiS" <x...@W...gazeta.pl>

    Witam wszystkich.
    Moja znajoma wziela kredyt mieszkaniowy w BPH (we frankach). Przy wplacie
    ostatniej raty do dewelopera okazalo sie ze przelane zostalo cos okolo 7 tys.
    zamiast 11 (bank usprawiedliwia sie wahaniami kursu franka).
    Czy nie powinno byc tak ze kwota kredytu powinna zostac wyplacona w pelnej
    kwocie a ewentualne wahania odbic na ratach splaty kredytu?
    Umowy nie widzialem ale tak to odbieram na "chlopski rozum".
    Myle sie??

    Pozdrawiam ChRiS

  • 2. Data: 2005-12-07 12:57:42
    Temat: Re: kredyt w BPHaha
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "ChRiS" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwocie a ewentualne wahania odbic na ratach splaty kredytu?
    > Umowy nie widzialem ale tak to odbieram na "chlopski rozum".

    czytaj umowę, a nie używaj "chłopskiego rozumu" :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.info)

  • 3. Data: 2005-12-07 13:10:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    plusz wrote:
    > Użytkownik "ChRiS" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > czytaj umowę, a nie używaj "chłopskiego rozumu" :)

    Rozumu też można użyć :-) Nawet babskiego :-) Skoro kredyt we frankach to i
    wypłata dla developera odpowiada kwocie określonej umową w tychże frankach.
    A że kurs franka się zmienił? A co to obchodzi bank? Umówił się na
    pożyczenie określonej ilości franków i tyle wypłacił :-)

    przyszłość/ Woody Allen