  • 1. Data: 2005-12-07 13:08:07
    Temat: wniosek o kredyt w kilku bankach
    Od: "retryko" <z...@p...onet.pl>

    Czy zlozenie wniosku o kredyt mieszkaniowy w kilku bankach moze spowodowac
    problem z uzyskaniem takiego kredytu ?
    Wczoraj zlozylem wniosek w Expanderze (do BPH) , napisalem zgodnie z prawda
    ze nie ubiegam sie o kredyt w innym banku. Teraz pomyslalem ze sie
    zabezpiecze i zloze wniosek w innym banku (widze ze sa lepsze warunki dla
    mnie). Czy mial ktos jakies problemy wogole za skladanie wniosku w kilku
    bankach ?

  • 2. Data: 2005-12-07 18:47:57
    Temat: Re: wniosek o kredyt w kilku bankach
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik retryko napisal dnia 2005-12-07 14:08:
> [...]
    > mnie). Czy mial ktos jakies problemy wogole za skladanie wniosku w kilku

    Tak, może spowodować problemy. Informacje o wnioskach (właściwie zapytaniach) są
    w BIK, a co robią z tymi informacjami banki, to już ich sprawa :)

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 3. Data: 2005-12-07 19:09:35
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Może to być potraktowane jako próba wyłudzenia kredytu.

  • 4. Data: 2005-12-07 19:14:13
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "retryko" <z...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dn6msr$va7$1@news.onet.pl...
    > Czy zlozenie wniosku o kredyt mieszkaniowy w kilku bankach moze
    > spowodowac problem z uzyskaniem takiego kredytu ?

    Nie. Niby jak by moglo spowodowac ? Ze sie obraza na Ciebie, czy jak
    ??

    > Czy mial ktos jakies problemy wogole za skladanie wniosku w kilku
    > bankach ?

    Ja nie mialem. Jesli ktos mial, to uwazam za wysoce prawdopodobne, ze
    mial z innych powodow, a byc moze dla polepszenia wlasnego
    samopoczucia przypisuje to faktowi zlozenia kilku wnioskow.

    marekz

  • 5. Data: 2005-12-07 19:23:26
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-07 20:09- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Andrzej, gdy pisał(a):
    > Może to być potraktowane jako próba wyłudzenia kredytu.

    A niby na jakiej podstawie?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 6. Data: 2005-12-07 19:52:53
    Od: "karrara" <k...@g...pl>

    Gdy staraliśmy sie o kredyt do doradzano nam, żeby nie składać kilku
    wniosków bo wygląda to tak jakby sie panicznie poszukiwało pieniędzy i banki
    niezbyt chętnie na takie cos patrzą, ale my staraliśmy sie jednocześnie o
    kredyt w dwóch bankach i nie było problemu (BPH - jako pierwszy, a po kilku
    dniach złożyliśmy w PKOBP i tam załatwiliśmy wszystko tzn, dostaliśmy kredyt
    i puściliśmy pierwszą transzę dużo szybciej niż BPH podjął decyzję czy
    wogóle nam da kredyt)
    pozdrawiam
    Karrara

  • 7. Data: 2005-12-08 00:27:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2005 14:08:07 +0100,
    osoba podpisana: retryko <z...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > mnie). Czy mial ktos jakies problemy wogole za skladanie wniosku w kilku

    Jeżeli powiedziałeś, że się nie ubiegasz to może być różnie to ocenione
    później. Samo złożenie w wielu bankach wniosku (zwłaszcza hipotecznego)
    IMHO nie powinno powodowac problemów - kolega składał w 6 czy 7 bankach
    i w każdym mu "przyznano", ale on uprzedzał, że składa gdzie indziej
    również.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 8. Data: 2005-12-08 23:04:45
    Od: "Sbook" <s...@w...pl>

> [...]
    > mnie). Czy mial ktos jakies problemy wogole za skladanie wniosku w kilku

    Witam,
    złożenie wniosków o kredyt hipoteczny także w innych bankach nie spowoduje
    problemów w uzyskaniu kredytu. Będziesz miał w czym wybierać. A co do BIK-u,
    to faktycznie informacje o zapytaniach są tam oczywiście odnotowane, ale
    widnieją jako zapytania, a nie konkretne zobowiązanie (wtedy widoczna jest
    także data zawarcia umowy kredytowej oraz np. wysokości rat).
    Jeżeli chcesz dla bezpieczeństwa złożyć wniosek także w innym banku, to
    zapraszam do GE Money Bank, w którym pracuję jako doradca. Wybiorę dla
    Ciebie jakąś ciekawą opcję i porównasz sobie z ofertą BPH-u. Mój nr 0691 353
    551.
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 9. Data: 2005-12-08 23:17:12
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > złożenie wniosków o kredyt hipoteczny także w innych bankach nie spowoduje
    > problemów w uzyskaniu kredytu. Będziesz miał w czym wybierać. A co do
    > BIK-u,

    Tak - co innego przy gotowkowych/ratalnych - tam jest to bardzo monitowane

    > Jeżeli chcesz dla bezpieczeństwa złożyć wniosek także w innym banku, to
    > zapraszam do GE Money Bank, w którym pracuję jako doradca. Wybiorę dla

    doradca doradcą... osobiscie jestem bardzo zniesmaczony tymi wszystkimi
    firmami "posredniczacymi" - imho cala praca to wstukanie danych do programu
    ktory na podstawie danych pokaze ktory bank sie kwalifikuje z naciskiem na
    ten gdzie dana firma otrzyma najwyzsza prowizje... tyle ze ulatwieniem jest
    ze np. dana firma wspolpracuje z developerem - wtedy odpada wiekoszc prac
    papierkowych zwiazanych z dostarczeniem dokumentacji...

    co do bph - to w sumie bandyctwo uprawiaja swoimi niektorymi wymaganiami -
    ale sie okaze za pare dni jak przyjdzie decyzja...

    ... a do lez doprowadzil mnie pko bp - ktory poprosil o kosztorys drzwi i
    podlog oraz o zabezpieczenie tego lokata...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 10. Data: 2005-12-15 11:51:04
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2005 14:08:07 +0100, retryko napisał(a):

    > Czy mial ktos jakies problemy wogole za skladanie wniosku w kilku
    > bankach ?

    Nie miałem takich problemów, choć postąpiłem podobnie. Wnioski składałem w
    BZ WBK, mBanku, a kredyt ostaecznie wziąłem w PKO BP. Podczas podpisywania
    umowy zostałem zapytany czy składałem wnioski w innych bankach. Zgodnie z
    prawdą odpowiedziałem, że tak, ale wybrałem ofertę PKO BP. I na tym się
    skończyło.

    --
    Pozdrawia, [2005-12-15 12:49:15]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl