eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii › Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
  • From: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <dn740o$3bf$1@opal.futuro.pl> <dn7g91$ikc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dn7n2l$c90$1@opal.futuro.pl> <dn98kv$1ed2$1@news.ats.pl>
    Subject: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
    [wyjasnienie]
    Date: Thu, 8 Dec 2005 15:26:16 +0100
    Lines: 27
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    NNTP-Posting-Host: 83.30.245.13
    Message-ID: <439842b3$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1134052019 83.30.245.13 (8 Dec 2005 15:26:59 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: e...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:371338
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Wszystko sie wyjsnilo - operatorka mLini poinformowala mnie,
    > > od poczatku uzytkowania konta (pare ladnych lat ;))
    > > mialem 50 nieudanych logowań - w ramach bezpieczenstwa taka procedura
    > > itp szkoda tylko, ze komunikat w ogole mnie o tym nie informowal
    > > musialem poprostu odblokowac kanalem telefonicznym - kanal internetowy
    > > wprowadzic nowe tymczasowe haslo cyfrowe itd. itd..
    > >
    > > nie potrzebnie zasmiecilem tylko grupe - wybaczcie ;(
    > > chociaz moze ktos bedzie mial podobne zdarzenie i wpadnie na mojego
    > > posta
    >
    > To nie zmienia faktu, że gdy kanał dostępu jest blokowany, to powinieneś
    > otrzymać komunikat o zablokowaniu dostępu via www,

    By ten blokujący wiedział kiedy ma przerwać swoje próby odgadnięcia hasła.

    > a nie móc próbować "do bólu" się zalogować....

    Wtedy nawet nie wiedziałby czy któreś z haseł było poprawne. Widząc
    komunikat o zablokowaniu kanału dostępu odczeka na jego odblokowanie przez
    posiadacza rachunku. Po zmianie komunikatu, czyli po odblokowaniu będzie
    kontynuować swoją zabawę będąc pewny, że komunikat o niewłaściwym haśle nie
    jest spowodowany wpisaniem poprawnego hasła na zablokowanym dostępie. W ten
    sposób nie 'zgubi' hasła i zwiększą się szanse na włamanie.
    Tak więc komunikat o zablokowaniu dogodzi posiadaczowi rachunku i temu
    podejmującemu próby włamania. Wszyscy będą zadowoleni ...... do czasu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1