  • 1. Data: 2005-12-07 16:36:51
    Temat: OpenFinance/Expander
    Od: "Ice" <b...@t...pl>

    Co sądzicie o działalności tego typu??

    Warto z nimi rozmawiać czy to strata czasu, bo kasy raczej nie skoro uslugi
    są darmowe???

  • 2. Data: 2005-12-07 16:45:13
    Temat: Re: OpenFinance/Expander
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Ice" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Warto z nimi rozmawiać czy to strata czasu, bo kasy raczej nie skoro
    > uslugi są darmowe???

    Na pewno warto zajrzeć do archiwum...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-12-07 17:26:27
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Ice zapodał(-a):
    > Co sądzicie o działalności tego typu??

    Ja sądzę dobrze.

    > Warto z nimi rozmawiać czy to strata czasu,

    Podejdź też do tematu w ten sposób:
    - czy oni będą chcieli rozmawiać ze mną ?

    > bo kasy raczej nie skoro uslugi są darmowe???

    Nie sądzisz chyba, że to instytucja czerpinąca zyski
    z napiwków?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2005-12-08 07:14:14
    Od: "Ice" <b...@t...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Podejdź też do tematu w ten sposób:
    > - czy oni będą chcieli rozmawiać ze mną ?

    A czemu by mieli nie chcieć???

    > Nie sądzisz chyba, że to instytucja czerpinąca zyski
    > z napiwków?

    no wlasnie jak oni sie utrzymują?

  • 5. Data: 2005-12-08 09:35:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Ice wrote:

    > no wlasnie jak oni sie utrzymują?

    Z prowizji od banków. A że prowizje są w różnej wysokości, to i ich porada
    może nie być całkiem bezinteresowna. Jeżeli w Twojej sytuacji bardzo dobry
    byłby kredyt w banku A a pośrednik dostaje większą prowizję od banku B to
    zgadnij, który Ci poleci :-) ? Najlepiej pójdź do nich i posłuchaj co Ci
    mówią, ale zweryfikuj to także sam w bankach.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-12-08 22:06:14
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Glenn napisał(a):

> [...]
    > zgadnij, który Ci poleci :-) ? Najlepiej pójdź do nich i posłuchaj co Ci
    > mówią, ale zweryfikuj to także sam w bankach.

    Tyle że Expander teraz chyba woła 100zł "za poradę" jeśli później u nich
    jednak kredytu nie weźniesz.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2005-12-08 22:07:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Tyle że Expander teraz chyba woła 100zł "za poradę" jeśli później u
    > nich jednak kredytu nie weźniesz.

    No to olać i tyle :-) Co to - internet wyłączyli? Tak trudno przejrzec
    oferty, poczytac, podzwonić i porównać?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-12-08 23:35:36
    Od: "Ice" <b...@a...pl-spam>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości

    > Tyle że Expander teraz chyba woła 100zł "za poradę" jeśli później u
    > nich jednak kredytu nie weźniesz.

    Nie chce kredytu - szukam dobrej lokaty na USD :)

  • 9. Data: 2005-12-10 13:08:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ice <b...@a...pl-spam> wrote:
    > Nie chce kredytu - szukam dobrej lokaty na USD :)

    zobacz oferte Getinbanku

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl