  • 1. Data: 2003-12-16 07:31:26
    Temat: mbank Im lovin it! ;)
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    Zaczynam watpic w niezawodnosc mbanku, wczoraj w calym Lublinie (nie wiem
    jak w reszcie Polski) byl problem z autoryzajca kart. Na domiar tego
    bankomaty wirtualnie pomniejszaly saldo na rachunku przy probie wyplaty
    okreslonej sumy...
    Ciekawe co bedzie dalej....

    ---
    erynia

  • 2. Data: 2003-12-16 07:37:22
    Temat: Re: mbank Im lovin it! ;)
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Ciekawe co bedzie dalej....

    niedawno S.LEM w wywiadzie dla Telewizji Białoruś Oddział w Warszawie z
    okazji przyznania mu jakiegos doctoratu (z informatyki :-) ) powiedzial,
    ze bedzie tylko gorzej, a ze za kilkanascie lat nie chcialby juz zyc bo
    bedzie chaos itd :-). Swoja droga mam nadzieje ze chociaz raz sie nie
    sprawdza przewidywania Pana Stanislawa.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-16 08:24:03
    Od: "KRIs" <kris@wytnij@home.pl>

    Użytkownik "erynia" <e...@n...forumakad.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak w reszcie Polski) byl problem z autoryzajca kart. Na domiar tego
    > bankomaty wirtualnie pomniejszaly saldo na rachunku przy probie

    Była zapowiadana konserwacja... fakt, że nieco z zaskoczenia i w środku
    tygodnia, ale jednak zapowiedzieli.

    "Uprzejmie informujemy, że z 15 na 16 grudnia 2003 r.
    w godzinach 18.00-5.00 mogą wystąpić okresowe przerwy w pracy mLinii i
    IVR, oraz autoryzacji kart płatniczych.
    Za niedogodności związane z przerwą przepraszamy. "

  • 4. Data: 2003-12-16 08:59:21
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    bo
    > bedzie chaos itd :-). Swoja droga mam nadzieje ze chociaz raz sie

    Niedawno po raz któryś z rzędu czytałem niektóre dzieła pana Lema i
    zwróciłem uwagę na jedno - w rzadnej z nich pan Lem nie przewidział
    istnienia internetu. W "Powrocie z gwiazd" np. ludzie biegają do kabin
    po tasiemki. Cała łączność oparta jest na videotelefonach, a
    informacje kupuje się księgarni w postaci kryształów. Plastikowy
    pieniądz - uwaga! motyw zgodny z tematem grupy - to rzeczywiście
    plastikowy - wytłaczany przez jakąś maszynerię kieszonkową.

    No więc może nie byc tak źle...

    Grzexs

  • 5. Data: 2003-12-16 09:00:26
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Niedawno po raz któryś z rzędu czytałem niektóre dzieła pana Lema i
    > zwróciłem uwagę na jedno - w rzadnej z nich pan Lem nie przewidział
    > istnienia internetu.

    No kurcze jakby wszystko przewidzial to bylby prorok jakis czy cus...

> [...]
    > pieniądz - uwaga! motyw zgodny z tematem grupy - to rzeczywiście
    > plastikowy - wytłaczany przez jakąś maszynerię kieszonkową.

    I tylko ta wiara trzyma nas przy zyciu :-) no i kobiety jeszcze :-)

  • 6. Data: 2003-12-16 12:35:23
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    wszystko sie zgadza tylko dlaczego konserwacja zaczela sie okolo godziny
    16? hmmm?

    ---
    erynia

  • 7. Data: 2003-12-16 12:45:56
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@p...com.pl>

    KRIs napisał(a):

> [...]
    > IVR, oraz autoryzacji kart płatniczych.
    > Za niedogodności związane z przerwą przepraszamy. "
    Hmmm niedlugo bedzie nowy film:

    mBank - KONSERWACJA

    (ot czarny hunor, ale wlasnie wyjasniam dlaczego "KTOS" zaksiegowal mi
    "JAKAS" prowizje... Na razie czekam na final...

    Pozdrawiam
    (coraz bardziej niezadowolony)
    LG

  • 8. Data: 2003-12-16 13:35:49
    Od: ArekRis <a...@n...onecie>

    Witam.

    Grzexs wrote:
> [...]
    > pieniądz - uwaga! motyw zgodny z tematem grupy - to rzeczywiście
    > plastikowy - wytłaczany przez jakąś maszynerię kieszonkową.

    Ale Janusz Zajdel wymyslik Klucz kiedy o kartach czipowych jeszcze nie
    bylo mowy.

    Pozdrawiam
    A.R.

  • 9. Data: 2003-12-16 18:15:37
    Od: Pan Prezydent Lepper <p...@g...pl>

    On Tue, 16 Dec 2003 08:37:22 +0100, GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>
    wrote:

> [...]
    >ze bedzie tylko gorzej, a ze za kilkanascie lat nie chcialby juz zyc bo
    >bedzie chaos itd :-). Swoja droga mam nadzieje ze chociaz raz sie nie

    Raz już się nie sprawdziły - na samym początku - S.Lem popełnił
    powieść "Astronauci" bodajże w 1953. Jest to skrzyżowanie powieści SF
    z referatem na X Zjazd PZPR-u wychwalający ZSRR i Chiny Ludowe i
    komunizm wogóle. Autor dość szybko zorientował się, że bezpieczniejsza
    jest czysta SF i zabronił dlaszych wznowień książki.
    Z resztą wypowiedzi się zgadzam - będzie tylko gorzej ...

    Żeby nie było całkowicie off-topic: kolega tegoż feralnego dnia kupił
    4 opony, założył i ... próbował zapłacić kartą m-banku .....

    POZDR.

  • 10. Data: 2003-12-17 00:42:52
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    > Niedawno po raz któryś z rzędu czytałem niektóre dzieła pana Lema i
    > zwróciłem uwagę na jedno - w rzadnej z nich pan Lem nie przewidział
    > istnienia internetu.

    Przewidzial, przewidzial, tylko z nazwa nie trafil w 100%...
    Poczytaj Bombe Megabitowa, tam ciekawie odnosi swoje wczesniejsze ksiazki do
    rzeczywstosci.