  • 1. Data: 2003-12-16 00:36:25
    Temat: Który bank polecacie?
    Od: "bankowy" <b...@p...onet.pl>

    Chciałem się dowiedzieć który internetowy(ewentualnie standardowy z obsługa
    przez internet) bank z możliwością przelewów zagranicznych polecacie?
    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2003-12-16 07:41:16
    Temat: Re: Który bank polecacie?
    Od: "Tomaszek" <l...@o...pl>

    BZWBK lub Lukas

  • 3. Data: 2003-12-16 08:02:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomaszek <l...@o...pl> wrote:
    > BZWBK lub Lukas

    Lukas i przelewy zagraniczne? Tomaszek, co ty gadasz... ;)
    Nie pisalec o co ci chodzi z przelewami.
    Przez internet mozna przelewac do innych krajow :) w:
    MultiBanku, Nordea Banku, Banku Millennium, Kredyt Banku.
    W Citibanku przez telefon.
    Inne - trzeba udac sie do placowki.
    Nikt nie powie ci ktory jest najtanszy - bo koszty zaleza tez od drugiego
    banku.