    From: Pan Prezydent Lepper <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank Im lovin it! ;)
    Date: Tue, 16 Dec 2003 19:15:37 +0100

    On Tue, 16 Dec 2003 08:37:22 +0100, GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>
    wrote:

    >niedawno S.LEM w wywiadzie dla Telewizji Białoruś Oddział w Warszawie z
    >okazji przyznania mu jakiegos doctoratu (z informatyki :-) ) powiedzial,
    >ze bedzie tylko gorzej, a ze za kilkanascie lat nie chcialby juz zyc bo
    >bedzie chaos itd :-). Swoja droga mam nadzieje ze chociaz raz sie nie
    >sprawdza przewidywania Pana Stanislawa.

    Raz już się nie sprawdziły - na samym początku - S.Lem popełnił
    powieść "Astronauci" bodajże w 1953. Jest to skrzyżowanie powieści SF
    z referatem na X Zjazd PZPR-u wychwalający ZSRR i Chiny Ludowe i
    komunizm wogóle. Autor dość szybko zorientował się, że bezpieczniejsza
    jest czysta SF i zabronił dlaszych wznowień książki.
    Z resztą wypowiedzi się zgadzam - będzie tylko gorzej ...

    Żeby nie było całkowicie off-topic: kolega tegoż feralnego dnia kupił
    4 opony, założył i ... próbował zapłacić kartą m-banku .....

    POZDR.