  • 1. Data: 2003-12-16 08:09:30
    Temat: Zlecenia a dni wolne (VW)
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Nawiazujac do watku o nowej taryfie w Lukasie zapytalem poczta wewnetrzna
    VW, czy jesli termin zlecenia stalego wypada w dzien wolny od pracy, to
    jest ono realizowane w ostatnim dniu roboczym przed czy w pierwszym dniu
    roboczym po dacie zlecenia stalego.
    Na odpowiedz czekam juz 4 dni..

    M.

  • 2. Data: 2003-12-16 09:21:59
    Temat: Re: Zlecenia a dni wolne (VW)
    Od: "Piotr Holda \(usun z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    Michal Sawicki z adresu: <m...@i...pw.edu.pl> napisal(a):

> [...]
    > od pracy, to jest ono realizowane w ostatnim dniu roboczym przed czy
    > w pierwszym dniu roboczym po dacie zlecenia stalego.

    Zlecenie ustawione na 21 kazdego miesiaca ma zamiar sie zrealizowac 22
    grudnia.
    Albo jest to "po" albo najblizszy wolny termin.

    > Na odpowiedz czekam juz 4 dni..

    Ja sie juz 2 razy nie doczekalem na odpowiedz.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Holda*

  • 3. Data: 2003-12-16 10:09:42
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 16 grudnia 2003 w pewnym liście napisane było:

> [...]
    MS> VW, czy jesli termin zlecenia stalego wypada w dzien wolny od pracy, to
    MS> jest ono realizowane w ostatnim dniu roboczym przed czy w pierwszym dniu

    Wyślij im reklamację. Tylko nie pocztą :)

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Shrek: Niech mnie ktoś przytuli

  • 4. Data: 2003-12-16 13:13:19
    Temat: Oscylator
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 16 Dec 2003, Piotr Holda (usun z adresu co niepotrzebne) wrote:

    > Zlecenie ustawione na 21 kazdego miesiaca ma zamiar sie zrealizowac 22
    > grudnia.
    > Albo jest to "po" albo najblizszy wolny termin.

    Czyli optymalny "oscylator" bedzie wygladal nastepujaco:

    1. Zlecenie VW-mBank
    2. 4 dni przerwy
    3. zlecenie mBank-Lukas
    4. 1 dzien przerwy
    5. zlecenie Lukas - VW

    ;-)
    M.

  • 5. Data: 2003-12-16 13:29:04
    Temat: Re: Oscylator
    Od: "Piotr Holda \(usun z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    Michal Sawicki z adresu: <m...@i...pw.edu.pl> napisal(a):

    > 1. Zlecenie VW-mBank
    > 2. 4 dni przerwy
    > 3. zlecenie mBank-Lukas
    > 4. 1 dzien przerwy
    > 5. zlecenie Lukas - VW

    Nie rozumiem, czemu mialoby to sluzyc? Jezeli chodzi Ci o to, zeby zasilac
    konto w Lukasie i nie placic za uzywanie karty to mam 2 pytania:
    1. Po co w tym lancuszku mBank?
    2. Po co punkt 4.? Przelac kase mozesz w tym samym dniu, w którym wplynela
    Lukasa.

  • 6. Data: 2003-12-16 15:15:35
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 16 Dec 2003, Piotr Holda (usun z adresu co niepotrzebne) wrote:

    > Jezeli chodzi Ci o to, zeby zasilac
    > konto w Lukasie i nie placic za uzywanie karty

    Albo za prowadzenie e-Konta PRO

    > 1. Po co w tym lancuszku mBank?

    Bo realizuje zlecenie _przed_ dniem wolnym.

    > 2. Po co punkt 4.? Przelac kase mozesz w tym samym dniu, w którym wplynela
    > Lukasa.

    Ale jestes pewien, ze zlecenie bedzie sie chcialo zrobic pozniej, niz
    pieniadze pojawia sie na koncie?

    M.

  • 7. Data: 2003-12-16 21:54:20
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Dec 2003 09:09:30 +0100, Michal Sawicki
    <m...@i...pw.edu.pl> napisał(a):

> [...]
    >VW, czy jesli termin zlecenia stalego wypada w dzien wolny od pracy, to
    >jest ono realizowane w ostatnim dniu roboczym przed czy w pierwszym dniu

    Tez nie wiem, i powiem, ze mnie rowniez ciekawi. :-) Ale wtracam
    swoje trzy grosze, bo swego czasu zlozylem przelewy z data przyszla
    w mBanku. A tam wiadomo, przelewy z eKonta, a pieniadze na eMaksie.
    Bedac przekonany (jak sie okazalo nieslusznie, tymbardziej ze mBank
    informowal, tylko ja sie nie zapoznalem...) ze zgodnie z obowiazujacym
    prawem wszelkie platnosci przypadajace na dzien wolny przesuwaja sie
    na najblizszy dzien roboczy (nawet bylo tak ktoregos roku, ze
    platnosci z PIT wchodzily na kwiecien...), spokojnie zrobilem przyszly
    przelew z eMaksu na eKonto i okazalo sie, ze oczywiscie platnosci nie
    bylo; bo mBank chce placic w dzien poprzedzajacy. Wedlug mnie jest
    to niezasadne, ale jednak informowali, a VW chyba na ten temat milczy,
    wiec trzeba sie przekonac empirycznie. Tyle, ze tu latwiej, bo mozna
    zlecac z Plusa rowniez, bez tych kombinacji mBankowych, wiec
    niebezpieczenstwo braku platnosci w ogole - jakby mniejsze. :-)

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}