  • 1. Data: 2003-12-16 00:37:47
    Temat: Kodowanie
    Od: Another <n...@t...pl>

    Witajcie,
    czytam tę grupę od jakiś 2 tygodni. Co mnie uderzyło już na starcie -
    połowa /na oko/ dyskutantów nie ma ustawionego w swoich czytnikach
    kodowania - efektem tego jest straszne 'krzaczenie' w artykułach. Nie
    przeszkadza Wam to? To naprawdę nie jest trudne, minuta roboty i z
    głowy. A i czytać łatwiej.
    Dla użytkowników większości popularnych czytników link:
    http://www.twa.lameriada.com/usenet/
    --
    Pozdrawiam,
    Another

  • 2. Data: 2003-12-16 01:09:07
    Temat: Re: Kodowanie
    Od: Witek <w...@m...md>

    Another <n...@t...pl> napisal w

    > Dla użytkowników większości popularnych czytników link:
    > http://www.twa.lameriada.com/usenet/

    Dzieki. Fajna strona - nareszcie znalazlem jak skonfigurowac
    X-NEWS.

    Witek

  • 3. Data: 2003-12-16 07:08:01
    Temat: Re: Kodowanię [OT]
    Od: Maciek <a...@...remoncie.pl>

    Witek napisał(a):

    > Dzieki. Fajna strona - nareszcie znalazlem jak skonfigurowac
    > X-NEWS.

    Coś słabo szukałeś a to pierwszy link w Googlach ;)

    Fanów Outlook Express zapraszam na
    http://www.it-faq.pl/oe_tools/kodowanie.html

    --
    Piotrek