  • 1. Data: 2003-12-16 05:36:17
    Temat: [prasa] Dziennikarz znalazł karty kredytowe
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Hejho,

    "Karty kredytowe wydane przez bank Pekao SA wylądowały
    w śmietniku na Retkini. Są na nich dane klientów oraz
    wzory ich podpisów."

    -> http://www.wirtualna.lodz.pl/wydarzenia/?id=18915

    Szy.

  • 2. Data: 2003-12-16 07:13:51
    Temat: Re: [prasa] Dziennikarz znalazł karty kredytowe
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > "Karty kredytowe wydane przez bank Pekao SA wylądowały
    > w śmietniku na Retkini. Są na nich dane klientów oraz
    > wzory ich podpisów."

    PEKAO SA !! nic dodac nic ujac !!

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-16 08:14:08
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    > "Karty kredytowe wydane przez bank Pekao SA wylądowały
    > w śmietniku na Retkini. Są na nich dane klientów oraz
    > wzory ich podpisów."

    Czegoś tu nie rozumiem. W artykule napisano: "Karty znaleźliśmy na
    przystanku tramwajowym przy skrzyżowaniu ulic Bratysławskiej i
    Wileńskiej. Leżały obok przewróconego kosza na śmieci."

    Czy nikomu nie przyszło do głowy, że posiadacze tych kart mogli sami
    je pociąć i wyrzucić do śmieci?
    Dlaczego pracownik banku miałby unieważnioną i pociętą kartę wyrzucać
    do kosza na śmieci na przystanku tramwajowym? W oddziale nie maja
    koszy?
    Dziwna sprawa...

  • 4. Data: 2003-12-16 08:47:45
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "darsoon" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy nikomu nie przyszło do głowy, że posiadacze tych kart mogli sami
    > je pociąć i wyrzucić do śmieci?

    wniosek zbyt nielogiczny by mogl byc prawdziwy, ze niby co ? wszyscy schodza
    sie do tego smietnika by ciac akurat w tym miejscu swoje karty ?
    :-)
    oczywiscie, jak zwykle jest to wynik balaganu i nieodpowiedzialnosci w
    bankach, ktore nie chronia dostepu do pewnych rzeczy przed zatrudnionymi w
    nich pracownikami, tajne materialy zalegają wielometrowymi stertami w
    dowolnie przypadkowych miejscach , BARDZO czesto rowniez w pomieszczeniach
    socjalnych a NAWET na korytarzach, czyli tam, gdzie prawie kazdy moze na
    szybkiego zagarnac reka i wsadzic cos do kieszeni (niekoniecznie z checi
    .jakiej okreslonej, czesto po prostu z ciekawosci lub glupoty)
    Calkiem mozliwe wiec, ze jesli nie zrobil tego wprost pracownik ich
    oddzialu, to zrobil to ktos kto byl "gosciem" w firmie, np hydraulik,
    ktorego poproszono o naprawe cieknacego kranu itp, żadne z powyzszych nie
    usprawiedliwia banku, ktora powinna tych danych chronic..

  • 5. Data: 2003-12-16 09:07:45
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    darsoon wrote in news:brmesf$8fk$1@news.onet.pl:

    > Czy nikomu nie przyszło do głowy, że posiadacze tych kart mogli sami
    > je pociąć i wyrzucić do śmieci?

    Iluśtam klientów żubrobaku się zmówiło i wyrzuciło je do jednego kosza
    ?

    > Dlaczego pracownik banku miałby unieważnioną i pociętą kartę wyrzucać
    > do kosza na śmieci na przystanku tramwajowym? W oddziale nie maja
    > koszy?

    A może jakiś pracownik banku/zewnętrznej firmy je w jakimś celu wziął i
    potem wyrzucił?

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {004274DB-FE3E-40E9-9634-1A360A69D2A6}

  • 6. Data: 2003-12-16 09:16:08
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    darsoon <d...@o...pl> wrote:

    > Czy nikomu nie przyszło do głowy, że posiadacze tych kart mogli sami
    > je pociąć i wyrzucić do śmieci?

    Pytanie - ile kart różnych osób się tam znalazło. Jeśli dwóch, to możliwe że
    to klienci wyrzucili; jeśli więcej - to ja w to nie wierzę. Klienci się
    zmówili na wyrzucanie kart, czy co?

    > Dlaczego pracownik banku miałby unieważnioną i pociętą kartę wyrzucać
    > do kosza na śmieci na przystanku tramwajowym? W oddziale nie maja
    > koszy?

    Zabrał po drodze do domu? Zresztą gdyby wywalenie tam kart przez klienta
    wyglądało na prawdopodobne, to pewnie bank od razu przyjąłby tę linię
    obrony, zamiast wyjaśniać i przepraszać ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-12-16 09:27:57
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote:

    > Pytanie - ile kart różnych osób się tam znalazło. Jeśli dwóch, to
    > możliwe że to klienci wyrzucili; jeśli więcej - to ja w to nie
    > wierzę. Klienci się zmówili na wyrzucanie kart, czy co?

    No i się wyjaśniło:

    http://twojemiasto.gazeta.pl/lodz/1,35136,1826514.ht
    ml

    "(...) Udało nam się dotrzeć do jednej z łodzianek, której karta bankomatowa
    wylądowała w śmietniku na Retkini. - Tak, to mój podpis - mówiła zszokowana
    Bożena K. - Tę kartę wymieniałam na nową w oddziale Pekao przy ul.
    Strykowskiej. Starą zostawiłam w siedzibie banku. Obiecano mi, że zostanie
    zniszczona. Nie wiem, co o tym wszystkim sądzić. (...)"

    Czyli Pekao daje...

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl