  • 21. Data: 2020-12-10 12:36:15
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.12.2020 o 12:28, Robert_DF pisze:

    > tylko jak złodziej ma telefon (karta sim) i hasło do konta to po co ma
    > instalować apkę? przecież autoryzuje przelewy smsami

    podobno przełączenie przez klienta na apkę jeszcze przed kradzieżą ma
    temu zapobiec...

    > a jak w telefonie jest apka to co mu da zrobienie duplikatu karty (ma
    > też hasło i login do konta)?
    > nie autoryzuje instalacji apki w innym telefonie, jak miałby to
    > zatwierdzić skoro apka jest w aparacie

    Przecież jak zgubię telefon, to nie zatwierdzam instalacji apki w nowym
    telefonie starą apką.

    MJ

  • 22. Data: 2020-12-10 12:52:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-10 o 12:36, Michal Jankowski pisze:
    > podobno przełączenie przez klienta na apkę jeszcze przed kradzieżą ma
    > temu zapobiec...

    Nie ma niczemu zapobiegać. Ma obniżyć koszty banku.

  • 23. Data: 2020-12-10 12:57:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.12.2020 o 12:52, _Master_ pisze:

    > Nie ma niczemu zapobiegać. Ma obniżyć koszty banku.

    I to jest słuszna koncepcja. Ale niektórzy piszą co innego...

    MJ

  • 24. Data: 2020-12-10 13:20:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jest wielu świadomych i nieświadomych popleczników banksterki.

    Ich liczba nie wskazuje że mają rację ;-)

  • 25. Data: 2020-12-10 14:12:46
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 10.12.2020 o 12:36, Michal Jankowski pisze:
    > Przecież jak zgubię telefon, to nie  zatwierdzam instalacji apki w nowym
    > telefonie starą apką.

    A że tak głupio spytam - to czym? Próbowałeś kiedyś?
    Bo to nie jest tak, że ktoś na dowolnym innym telefonie instaluje apkę
    ze sklepu, wklepuje moje ID, może nawet PESEL, i ma moje konto ze swoim
    hasłem.

    --
    Alf/red/

  • 26. Data: 2020-12-10 15:20:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.12.2020 o 14:12, Alf/red/ pisze:

> [...]
    > Bo to nie jest tak, że ktoś na dowolnym innym telefonie instaluje apkę
    > ze sklepu, wklepuje moje ID, może nawet PESEL, i ma moje konto ze swoim

    Nie próbowałem. Ale przecież jak zgubię/zepsuję telefon, to MUSI być
    procedura aktywacji apki na nowym telefonie. A starej apki już nie mam i
    kropka.

    Co może być wymagane poza hasłem do konta i/lub sms-em? Wizyta w
    oddziale? Są banki bez oddziałów.

    MJ

  • 27. Data: 2020-12-10 15:25:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Nie próbowałem. Ale przecież jak zgubię/zepsuję telefon, to MUSI być
    > procedura aktywacji apki na nowym telefonie. A starej apki już nie mam
    > i kropka.
    Ale tu nie chodzi o "jakąkolwiek aktywację" tylko 'niezauważoną aktywację'.

    A tu może być faktycznie może być trudno.
    I żeby nie było. Mi wmuszanie aplikacji przez mBank też się nie podoba.

    KJ

  • 28. Data: 2020-12-10 16:04:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.12.2020 o 15:25, Kamil Jońca pisze:

    > Ale tu nie chodzi o "jakąkolwiek aktywację" tylko 'niezauważoną aktywację'.
    >
    > A tu może być faktycznie może być trudno.

    No ale konkretnie jak?

    MJ

  • 29. Data: 2020-12-10 16:41:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > No ale konkretnie jak?

    Co "konkretnie jak"?

    KJ

  • 30. Data: 2020-12-10 18:46:53

    Wed, 09 Dec 2020 18:30:55 +0100, w <8...@p...mekk.waw.pl>, Marcin
    Kasperski <M...@m...waw.pl> napisał(-a):

    > mbank właśnie dowcipnie wprowadził opłatę za nieużywanie aplikacji
    > mobilnej. Jest dowcipnie udrapowana jako ,,opłata za kartę" - do

    Pytanie: mając tam konto bez karty będę płacił za nieużywanie apki mobilnej?