  • 91. Data: 2020-12-15 12:42:16
    Temat: Re: [mbank] 36 złotychrocznie za nieużywanieappki mobilnej
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-12-15, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > GIMBAZJALISTA to szersze pojęcie które dotyka również Dyrektorów,
    > Profesorów czy Biznesmenów. TAK... znam takich co zrobią sobie krzywdę
    > apką na Androidzie.
    > SERIO. Dwa pokoje dalej mam takie okazy co "im się klikło" i ratuj...

    Tytułowanie się profesorem, czy biznesmenem nie oznacza jeszcze
    majętności. Też serio.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 92. Data: 2020-12-15 13:18:33
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-12-14 o 10:56, _Master_ pisze:
    > Jestem NORMALNY i zauważyłem wygodę użytkownika.
    >
    > Nie interesują mnie "fokusy" propagandowe.
    > Ćwierć wieku używam komputerów.

    Aż się człowiekowi łezka w oku zakręciła jak się zacząłem zastanawiać od
    kiedy używam komputerów (pisanie czegoś na Odrę nie nazywam używaniem bo
    nie brałem jej do domu).
    W 83 - jeszcze na pewno nie.
    W 88 już wypuściliśmy nasz pierwszy produkt (programator Epromów),
    którego płytka była zaprojektowana na PC, oprogramowanie do jego wnętrza
    napisane na PC, instrukcja napisana pod TEX-em (na PC) i do którego
    napisałem program sterujący pod Borland C++ 1.0 (czyli też na PC).
    Prace nad tym trochę trwały - więc może PC od 86. Ale wcześniej był
    Commodore-64. Wychodzi mi 85.
    To wcale nie tak dużo więcej, a myślałem, że to prawie 'od zawsze' :)
    P.G.

  • 93. Data: 2020-12-15 13:20:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Tytułowanie się profesorem, czy biznesmenem nie oznacza jeszcze
    > majętności. Też serio.

    Zarabiają powyżej średniej co przy polskiej medianie zarobków oznacza że
    mają duży potencjał do wykorzystania przez apki androidowe. ;-)

    Tak wiem... KRACZĘ. Ale do jasnej cholery ktoś MUSI otwierać oczy ;-)

  • 94. Data: 2020-12-15 13:21:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Użytniwników "w ogóle", czy użytkowników bardziej majętnych?

    W ogóle bo tacy będą żniwowani ;-)

  • 95. Data: 2020-12-15 13:24:53
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 15.12.2020 o 13:20, _Master_ pisze:
    > Tak wiem... KRACZĘ. Ale do jasnej cholery ktoś MUSI otwierać oczy

    Z takim PODEJŚCIEM to raczej zamykasz. To tak jak z płaskoziemcami,
    antyszczepionkowcami albo antichoicowcami - może i mają rację, ale tak
    ją prezentują, że nie sposób dyskutować. Żadnych argumentów, sama jazda
    po emocjach i głęboka wiara, że jest się jedynym w prawdzie, a cały
    świat jest głupi.

    --
    Alf/red/

  • 96. Data: 2020-12-15 13:27:15
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > On 2020-12-15, _Master_ <M...@...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Użytniwników "w ogóle", czy użytkowników bardziej majętnych?
    >
    > No i taka np. ciekawostka:
    > https://spidersweb.pl/2018/06/apple-pay-wyniki-polsk
    a.html

    To jakby przeczy temu, że u nas w kraju taka homofobia. Przecież żaden
    homofob chyba nie używałby sprzętu, oznaczonego symbolem na cześć
    genialnego homoseksualisty.
    P.G.

  • 97. Data: 2020-12-15 13:41:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przeczytaj dokładnie wątek. Nie ma plusów dodatnich w kwestii
    bezpieczeństwa z korzystania z jednego kanału którym jest apka na
    Androidzie.
    Plusy są w wygodzie dla użytkownika (cwane zagranie, dużo ludzi łyknie)
    oraz bank oszczędza na wysyłaniu smsów.

    Cała prawda całą dobę ;-)

    Ale przecież miliony much nie mogą się mylić ;-)

  • 98. Data: 2020-12-15 14:04:51
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-12-15, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Zarabiają powyżej średniej

    No i?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 99. Data: 2020-12-15 15:53:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > No i?

    No i odpowiedziałem na Twój wpis:

    "Wspomniany GIMBAZJALISTA nie ma na koncie nic, więc nie ma
    mu i czego ukreść. A i na pewno nie ma takich środków by
    opłacało się zatrudniać gościa który umie takie urządzenie
    przejąć."

    Pamiętasz jeszcze? ;-)

    Cholera jasna... Idziesz na ilość postów?

  • 100. Data: 2020-12-15 19:03:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]
    >
    >To jakby przeczy temu, że u nas w kraju taka homofobia. Przecież
    >żaden homofob chyba nie używałby sprzętu, oznaczonego symbolem na

    A jaki % udzialu ma Apple w Polsce ?

    Widze, ze ok 8% ... to az tak bardzo nie przeczy tym homofobom :-)

    J.