  • 1. Data: 2010-10-14 19:01:25
    Temat: masz konto po wuju na facebooku
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    a tam takie pytania w ankiecie:

    W jaki sposób Twój bank pomaga Ci inwestować Twoje pieniądze?
    Mam dostęp do 250 funduszy inwestycyjnych online. Bez opłat, bez
    prowizji, 24h/dobę.
    Wuj wie.
    Sam inwestuję swoje pieniądze. Po Wuju mam smykałkę.

    Co słyszysz stojąc w banku w kolejce po kredyt?
    Wuja. Bo stoi za mną.
    W jakiej kolejce? Wszystko załatwiam przez Internet.
    "Pan tu nie stał".

    Czy próbowałeś kiedyś inwestować na giełdzie?
    Zdarzyło się raz. Pan w garniturze z uśmiechem wziął moje pieniądze i
    zniknął. Wuj z nim.
    Tak, to proste - inwestuję na GPW online, dzięki bezpłatnej usłudze
    eMAKLER w moim banku.
    Nie, ale z Wujem co niedziela inwestujemy na wyścigach.

    Czy w swoim banku dostałeś całkowicie bezpłatną kartę debetową Visa
    lub MasterCard?
    Tak, a do tego ponad 4300 bezpłatnych bankomatów w Polsce i wszystkie
    za granicą.
    Nie, za kartę też płacę - tak jak mój Wuj.
    Bezpłatną kartę dostałem, ale w pakiecie z opłatami za konto.

    Co zabierasz ze sobą kiedy idziesz załatwić tanie OC i AC w swoim
    banku?
    Taczkę - na dokumenty. I okulary - na drobny druk.
    Co to jest tanie OC i AC?
    Po Wuja mam iść do banku? Ja wszystko załatwiam przez Internet.
    Tanio.

    Nic ciekawego - uniknęli co ciekawszych pytań, które akurat nie są
    mocna strona mBanku;)

  • 2. Data: 2010-10-14 21:20:11
    Temat: Re: masz konto po wuju na facebooku
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-10-14 21:01, Krzysiek pisze:
    > Nic ciekawego - uniknęli co ciekawszych pytań, które akurat nie są
    > mocna strona mBanku;)

    Tyle, że akurat w mBanku faktycznie teraz wszystko da się załatwić przez
    internet. Ja tak zakupiłem OC/AC (co ciekawe AC już testowałem,
    likwidacja szkody i assistance bez zarzutu, aktualnie czekam na
    przelew), kartę kredytową (nie musiałem nigdzie chodzić, ani nic
    podpisywać), później zmieniałem limit na karcie (też sam, wszystko
    trwało chyba dwa dni). Do tego jest jeszcze wiele rzeczy, które można
    zrobić samemu. Mnie się to całkiem podoba.

    --
    Dzynks

  • 3. Data: 2010-10-15 06:52:58
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Paź, 23:20, Dzynks <d...@d...de> wrote:
    > Do tego jest jeszcze wiele rzeczy, które można
    > zrobić samemu.

    To tak, ale jakiś konkurencyjny bank może w podobny sposób wypunktowac
    wady mBanku.

    W tej ankiecie nawet nie ma opcji, że mam konto gratis i kartę ale nie
    w mBanku;)

  • 4. Data: 2010-10-15 06:53:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 12:01:25 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > Nic ciekawego - uniknęli co ciekawszych pytań, które akurat nie są mocna
    > strona mBanku;)

    Nie za bardzo łapię o co w tym chodzi i po co to wszystko, ale czy zwrot:

    "Wuj z nim" jest synonimem "Chuj z nim"? Jeżeli tak to gratuluję bankowi
    błyskotliwości!

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-10-15 07:12:32
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 15 Paź, 08:53, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > "Wuj z nim" jest synonimem "Chuj z nim"? Jeżeli tak to gratuluję bankowi
    > błyskotliwości!

    Jak przeczytałem całość to zacząłem sie zastanawiac czy nie taka
    wymowa miała byc całego zwrotu "konto po wuju".

  • 6. Data: 2010-10-15 07:16:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Nie za bardzo łapię o co w tym chodzi i po co to wszystko, ale czy zwrot:
    >
    > "Wuj z nim" jest synonimem "Chuj z nim"? Jeżeli tak to gratuluję bankowi
    > błyskotliwości!

    No tak.

    O ile rżnięcie w kontekście drwali trzymało jeszcze bardzo ładnie poziom, to
    teraz ten chuj jest już nieco poniżej minimum, którego można by oczekiwać.
    Ale kto wie, może na gimnazjalistów/licealistów to podziała, w końcu jakiś
    wstępny fokus pewnie zrobili.

  • 7. Data: 2010-10-15 07:37:25
    Od: b...@o...pl

    kiedyś rozwijano "mBank" jako "mój Bank"
    później do literki m dodawano niezbyt pochlebne słowa
    podkreślające niedogodności korzystania z banku

    a teraz doczekaliśmy "m(enelo)Banku" który używaniem
    wulgaryzmów pozyskuje margines społeczny jako segment
    docelowych klientów.

  • 8. Data: 2010-10-15 07:40:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 09:16:49 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ale kto wie, może na gimnazjalistów/licealistów to
    > podziała, w końcu jakiś wstępny fokus pewnie zrobili.

    Tylko, że co z tego może mieć bank prócz tego, że będzie się chwalił
    jeszcze większą ilością posiadanych kont? Ile może mieć z kieszonkowego
    gimnazjalistów/licealistów, którzy pewnie je przepuszczają na pniu?
    Podejrzewam, że kasa z intercharge zrównoważy się z opłatą za wypłaty z
    bankomatów. Gdzie tu w ogóle jakieś sens konta po ch...?

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-10-15 07:44:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Podejrzewam, że kasa z intercharge zrównoważy się z opłatą za wypłaty z
    > bankomatów. Gdzie tu w ogóle jakieś sens konta po ch...?

    Nie wiem. Dla mnie ta stylizacja to kompletne dno. Choć to z drwalami mi się
    podobało.

  • 10. Data: 2010-10-15 07:56:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/15/2010 2:37 AM, b...@o...pl wrote:

    > a teraz doczekaliśmy "m(enelo)Banku" który używaniem
    > wulgaryzmów pozyskuje margines społeczny jako segment
    > docelowych klientów.

    dokładnie tak samo pomyślałem.
    Jak bank chce mieć dużo kont, jeszcze więcej kretynów i zero pieniędzy
    to reklama jest w 100% trafiona.