    From: Dzynks <d...@d...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: masz konto po wuju na facebooku
    Date: Thu, 14 Oct 2010 23:20:11 +0200

    W dniu 2010-10-14 21:01, Krzysiek pisze:
    > Nic ciekawego - uniknęli co ciekawszych pytań, które akurat nie są
    > mocna strona mBanku;)

    Tyle, że akurat w mBanku faktycznie teraz wszystko da się załatwić przez
    internet. Ja tak zakupiłem OC/AC (co ciekawe AC już testowałem,
    likwidacja szkody i assistance bez zarzutu, aktualnie czekam na
    przelew), kartę kredytową (nie musiałem nigdzie chodzić, ani nic
    podpisywać), później zmieniałem limit na karcie (też sam, wszystko
    trwało chyba dwa dni). Do tego jest jeszcze wiele rzeczy, które można
    zrobić samemu. Mnie się to całkiem podoba.

    --
    Dzynks