  • 1. Data: 2010-10-14 16:23:13
    Temat: Getin - opłata za nieaktywowaną kartę
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Witam,
    Getin-Noble był uprzejmy od listopada 2009 liczyć za kartę debetową do pakietu
    e0Getin. Reklamacja skończyła sie odpowiedzią: "Szanowny Panie, W odpowiedzi na
    Pana zgłoszenie, informujemy iż nie aktywowanie (sic!) Karty Płatniczej Visa
    Electron nie skutkuje zwolnieniem z ponoszenia opłaty za prowadzenie i obsługę
    tej Karty. Jednakże fakt nie otrzymania, bądź nie posiadanie tej karty powinien
    być zgłoszony w Placówce Banku lub na Infolinii, celem zastrzeżenia lub wydania
    nowej karty. Z poważaniem, P(...) F(...) Getin
    Noble Bank S. A. "
    Czy ktoś to już przerabiał?
    K.

  • 2. Data: 2010-10-14 17:32:44
    Temat: Re: Getin - opłata za nieaktywowaną kartę
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy ktoś to już przerabiał?

    jak sie nie zarabia na marzy, to trzeba sobie uzyc na toip

  • 3. Data: 2010-10-14 20:58:54
    Od: Marek <d...@w...pl>

    W dniu 2010-10-14 18:23, K pisze:
> [...]
    > bądź nie posiadanie tej karty powinien być zgłoszony w Placówce Banku
    > lub na Infolinii, celem zastrzeżenia lub wydania nowej karty. Z

    Mnie naliczali opłaty za kartę, której nie wysłali (nie wysłali również
    PINu) a co ciekawsze mieli ją w systemie jako zastrzeżoną - przy czym ja
    jej nie zastrzegałem bo nigdy jej nie otrzymałem !!!.
    Złożyłem pisemną reklamację i cierpliwie czekam na odpowiedź.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2010-10-14 22:04:08
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Oct 14, 6:23 pm, "K" <f...@g...apl> wrote:

    > Czy ktoś to już przerabiał?

    Tak, ale ja akurat nigdy nie dostałem tej debetówki - dzwoniłem do
    nich w tej sprawie, ale generalnie mnie olano, więc ja olałem ich i
    myślałem, że po sprawie.
    Ale po regulaminowym pół roku mi też naliczono opłaty za nieaktywowaną
    kartę (podejrzewam, że nigdy jej nie wysłano, sądząc po moich
    telefonach). Złożyłem reklamację i opłaty anulowano.
    Przed tym jednak zgłosiłem fakt nie otrzymania karty.

    Przypomniałeś mi jednak, że czas zamknąć to nędzne konto, z którego i
    tak nigdy nie korzystałem.

  • 5. Data: 2010-10-18 15:45:29
    Od: "K" <f...@g...apl>

    > Czy ktoś to już przerabiał?
    >
    > Tak, ale ja akurat nigdy nie dostałem tej debetówki -

    A pamiętacie jak to było w tym e-getinie? Czy kartę odbierało się w oddziale z
    pudełeczkiem czy przysyłana była pocztą?
    Czy sprawa nie nadaje się do KNF?
    K.