  • 1. Data: 2009-03-03 10:44:45
    Temat: marmurkowe 8%
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Jaki marmurek na dziś proponuje 8% ?

  • 2. Data: 2009-03-03 10:50:03
    Temat: Re: marmurkowe 8%
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:goj1o2$hes$1@news.wp.pl...
    > Jaki marmurek na dziś proponuje 8% ?

    8,77% srednioroczne oprocentowanie lokaty progeresywnej w Skok Stefczyka

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-03-03 11:58:46
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    kris pisze:
    > 8,77% srednioroczne oprocentowanie lokaty progeresywnej w Skok Stefczyka
    jakoś nie mam zaufania do SKOK-ów. To tak jakby Grobelny i spółka
    tworzyli fundusz gwarancyjny dla Bezpiecznej Kasy Oszczędnościowej p.
    Grobelnego....

  • 4. Data: 2009-03-03 12:56:27
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Głupoty piszesz, dla SKOK-ów jest ta sama ustawa o gwarancjach, co dla tzw. "banków".
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-03-03 13:05:59
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    ąćęłńóśźż <u...@w...eu> napisał(a):

    > G=B3upoty piszesz, dla SKOK-=F3w jest ta sama ustawa o gwarancjach, co =
    > dla tzw. "bank=F3w".
    > JaC

    Opowiedz o tym, bo jak na razie to Ty pleciesz trzy po trzy. Dzis juz bylo o
    naganiaczach BOS - teraz kolej na pracownikow skok-ow?

    SKOKi maja swoje wlasne wewnetrzne przepisy i swoje wlasne towarzystwo
    ubezpieczeniowe - porownywanie tego z bfg to kompromitacja.

  • 6. Data: 2009-03-03 13:23:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "atman" <r...@w...pl> wrote in message news:goj1o2$hes$1@news.wp.pl...
    > Jaki marmurek na dziś proponuje 8% ?
    getin 3-mies

  • 7. Data: 2009-03-03 13:59:34
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    cytat ze stronu SKOK -u:

    Dzięki wspólnemu dla Kasy Krajowej i TUW SKOK Programowi Ochrony Depozytów
    oszczędności członków SKOK są zabezpieczone w 100% do kwoty 50 000 EURO. To
    zabezpieczenie korzystniejsze od oferowanego przez banki swoim klientom

  • 8. Data: 2009-03-03 14:06:39
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    atman pisze:
> [...]
    > Depozytów oszczędności członków SKOK są zabezpieczone w 100% do kwoty 50
    > 000 EURO. To zabezpieczenie korzystniejsze od oferowanego przez banki
    dokładnie jak napisałem - jeden skok przyjmuje depozyt, a następnie z
    innymi skokami udziela gwarancji. Nie można tego w żaden sposób porównać
    z BFG...

    Ciekawe jest też zdanie, że jest to "zabezpieczenie korzystniejsze od
    oferowanego przez banki". Krótko mówiąc: mają swoim klientów za debili...

  • 9. Data: 2009-03-03 14:12:07
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radzik" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    > dokładnie jak napisałem - jeden skok przyjmuje depozyt, a następnie z
    > innymi skokami udziela gwarancji. Nie można tego w żaden sposób porównać z
    > BFG...
    Dokładnie jak BFG jeden bank przyjmuje depozyty a nastepnie z innymi bankami
    tworzą BFG....

    Krzysiek...

  • 10. Data: 2009-03-03 14:20:47
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    kris pisze:
    > Dok?adnie jak BFG jeden bank przyjmuje depozyty a nastepnie z innymi bankami
    > tworz? BFG....
    to porównajmy wolumen środków jakimi dysponuje BFG i towarzystwo skoków...