  • 1. Data: 2009-03-03 08:08:55
    Temat: Nowy Polbank
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Wygląda tak sobie na wizualizacji.

    Szanowni Państwo!
    Mamy przyjemność poinformować Państwa, iż w dniu 09 marca 2009r planowane
    jest wdrożenie nowych funkcjonalności w bankowości internetowej Polbank24:
    1) wirtualna klawiatura w celu bezpieczniejszego sposobu wprowadzania hasła
    do logowania w systemie bankowości internetowej Polbank24
    2) nowy wygląd i układ strony bankowości internetowej Polbank24 w ramach,
    którego wdrożony zostanie m.in.:
    ? nowy ekran powitalny,
    ? nowa struktura menu oraz mapa strony ułatwiająca nawigację po aplikacji,
    ? pomoc dostępna po zalogowaniu do aplikacji,
    Mamy nadzieję, że wprowadzone rozwiązania (nową wizualizację bankowości
    internetowej Polbank24 prezentujemy poniżej) ułatwią Państwu korzystanie z
    bankowości internetowej.

    --
    Kojer

  • 2. Data: 2009-03-03 08:12:41
    Temat: Re: Nowy Polbank
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 3 Mar, 09:08, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Wyglŕda tak sobie na wizualizacji.

    Wdrozyliby podglad do operacji i blokad KK a nie zajmowali p...i.

  • 3. Data: 2009-03-03 08:19:06
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 00:12:41 -0800 (PST), k...@w...pl napisał(a):

    > Wdrozyliby podglad do operacji i blokad KK a nie zajmowali p...i.

    Może przy okazji dorobią. Żeby chociaż pdf z wyciągiem dodali.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-03-03 08:19:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wdrozyliby podglad do operacji i blokad KK a nie zajmowali p...i.

    to jak nowy lakier na zardzewiałe auto...zmiany tylko kosmetyczne i tak
    naprawdę nic nie wnoszą nowego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-03-03 08:26:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Może przy okazji dorobią. Żeby chociaż pdf z wyciągiem dodali.

    Albo podgląd kredytów hipotecznych.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-03-03 09:33:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > internetowej Polbank24 prezentujemy poniżej) ułatwią Państwu korzystanie z

    niech mi wreszcie wyślą hasło do certyfikatu to będę zadowolony
    bo jechać 2x34km mi się nie opyla do nich

  • 7. Data: 2009-03-03 10:39:32
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Oczywiscie systemu nie zmienia, wiec tandetne zabezpieczenia i fatalna
    stabilnosc pozostana? Parodia.

  • 8. Data: 2009-03-03 16:14:37
    Od: "Maniu" <m...@u...pl>

    Ciekawe czy poza tymi pierdolami, polbank zacznie dzialac w koncu na firefox

  • 9. Data: 2009-03-03 19:12:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    Wdrozyliby podglad do operacji i blokad KK a nie zajmowali p...i.

    No do karty Era podobno sa powiadomienia SMSowe, ja dzis pierwszy dzien
    korzystam z tej karty i dopiero 2 transakcje zrobilem, ale zadne
    powiadomienie nie przyszlo :(.

    MK

  • 10. Data: 2009-03-03 19:37:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No do karty Era podobno sa powiadomienia SMSowe, ja dzis pierwszy dzien
    > korzystam z tej karty i dopiero 2 transakcje zrobilem, ale zadne
    > powiadomienie nie przyszlo :(.
    >
    > MK

    wykonałem kilkadziesiąt transakcji ww. kartą i ani jednego powiadomienia
    nie dostałem, nawet nie chce mi się tego reklamować...

    --
    pozdrawiam
    RobertS