  • 1. Data: 2009-03-03 11:16:12
    Temat: Token GSM w Eurobanku
    Od: Marcin <m...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może powiedzieć jaki jest numer kanału, którym wysyłają w
    Eurobanku wiadomości sieciowe z linkiem do pobrania tokena GSM?
    Sytuacja jest taka, że jak ktoś ma komórkę z Windowsem Mobile to musi
    uaktywnić odpowiedni numer kanału, żeby dostać wiadomość sieciową.
    Od 2 tygodni nikt w Eurobanku nie jest mi w stanie pomóc. Rozkładają
    ręce jak pytam o numer kanału którym wysyłane są wiadomości sieciowe.
    Nie wiedzą o czym mówię. To się nazywa kompetencja...
    Sprawa została zgłoszona na Infolinii Eurobanku ale mam wrażenie że
    utknęła, bo czekam ponad tydzień na odpowiedź.

    Czy ktoś już to przerabiał i może się podzielić informacją?

    Pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2009-03-03 11:22:39
    Temat: Re: Token GSM w Eurobanku
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 03 mar 2009 o 12:16 GMT, Marcin napisał(a):

    > Czy ktoś może powiedzieć jaki jest numer kanału, którym wysyłają w
    > Eurobanku wiadomości sieciowe z linkiem do pobrania tokena GSM?

    Juz nie pamietam dokladnie, ale chyba mozna wszystkie kanaly
    zasubskrybowac, tzn niewybiorczo tylko wszystkie :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 12:21:58 up 6 days, 13:12, 6 users, ]

  • 3. Data: 2009-03-03 11:26:15
    Od: " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    nie tylko ty masz taki kłopot :(
    Może tu znajdziesz odpowiedź?
    http://www.grupy.egospodarka.pl/Eurobank-token-GSM-n
    ie-dochodzi,t,364413,8.html
    http://www.grupy.egospodarka.pl/Mialem-przez-3-dni-k
    onto-w-Eurobanku,t,365445,8.html

  • 4. Data: 2009-03-03 11:30:12
    Od: k...@g...com

    On 3 Mar, 12:22, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Juz nie pamietam dokladnie, ale chyba mozna wszystkie kanaly
    > zasubskrybowac, tzn niewybiorczo tylko wszystkie :)
    >
    > Pozdrawiam
    >         Brzezi

    Niestety tak nie jest,
    Pod moim Windows Mobile muszę ręcznie dodawać każdy konkretny kanał, a
    nie mam zamiaru celować na zasadzie "a nuż trafię".... niepotrzebnie
    tracić przy tym swój czas i narażać się na otrzymywanie beznadziejnych
    wiadomości z ogłoszeniami erotycznymi, co w Erze jest powszechne ze
    względu na aktywne wykorzystanie wielu z dostępnych kanałów. To bank
    powienien przekazać mi taką informację. Niestety, Eurobank się nie
    popisuje i sprawia wrażenie jakby nie zależało mu na kliencie. Od
    wielu dni czekam na wyjaśnienie tej sprawy, jakby to było wielce
    skomplikowane. Nie potrafiłem dotrzeć bezpośrednio do kompetentnej
    osoby z pomocy technicznej... Dlatego zwracam się z tym na forum, bo
    być może ktoś już to rozwiązał.

  • 5. Data: 2009-03-03 11:38:28
    Od: k...@g...com

    On 3 Mar, 12:26, " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>
    wrote:
    > nie tylko ty masz taki kłopot :(
    > Może tu znajdziesz odpowiedź?http://www.grupy.egospodarka.pl/Eurobank-t
    oken-GSM-nie-dochodzi,t,364...http://www.grupy.egosp
    odarka.pl/Mialem-przez-3-dni-konto-w-Eurobanku,...

    Dzięki, ale tamte tematy już znam i nie rozwiązują one mojego problemu.

  • 6. Data: 2009-03-03 12:02:23
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    k...@g...com napisał(a):
    > Dzi=EAki, ale tamte tematy ju=BF znam i nie rozwi=B1zuj=B1 one mojego probl=
    > emu.

    a da sie to jakos odczytac z telefonu ktory pobral taka wiadomosc? Albo z jego
    specyfikacji, czy cos takiego? To moznaby moze jakos "odcyfrowac" z ustawien
    jakiegos telefonu ktory juz pobral tego tokena...

  • 7. Data: 2009-03-03 12:13:37
    Od: k...@g...com

    On Mar 3, 1:02 pm, "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > a da sie to jakos odczytac z telefonu ktory pobral taka wiadomosc? Albo z jego
    > specyfikacji, czy cos takiego? To moznaby moze jakos "odcyfrowac" z ustawien
    > jakiegos telefonu ktory juz pobral tego tokena...

    Jeśli taki telefon ma też Windows Mobile to można by sprawdzić jakie
    numery kanałów ma aktywne - odblokowane. W przypadku innych telefonów
    to jest zazwyczaj akceptacja wszystkich albo wyłączenie wszystkich
    kanałów i z tego nic dla mnie nie wynika.

  • 8. Data: 2009-03-03 12:21:30
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 3 Mar, 13:13, k...@g...com wrote:

> [...]
    > to jest zazwyczaj akceptacja wszystkich albo wyłączenie wszystkich
    > kanałów i z tego nic dla mnie nie wynika.

    Nie rozumiem problemu - wysylka tokenu na moj tel (w oddziale, przy
    podpisywaniu umowy) trwala moze 2 minuty od chwili wejscia pracownicy
    w zwiazane z tym opcje ich systemu komputerowego, a otrzymaniem tokena
    na moj aparat.
    Nie mozesz na chwile w banku uaktywnic odbierania wszystkich
    wiadomosci sieciowych, aby po pobraniu tokenu przywrocic poprzednei
    ustawienia?

    jest to operacja jednorazowa i pozniej token z nikim i z niczym si
    enie komunikuje,

  • 9. Data: 2009-03-03 12:29:54
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 04:13:37 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):

> [...]
    > to jest zazwyczaj akceptacja wszystkich albo wyłączenie wszystkich
    > kanałów i z tego nic dla mnie nie wynika.

    A nie można na te parę minut włączyć wszystkich a potem zbędne wyłączyć?

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-03-03 12:30:28
    Od: k...@g...com

    On Mar 3, 1:21 pm, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ustawienia?
    >
    > jest to operacja jednorazowa i pozniej token z nikim i z niczym si

    W telefonach z Windows Mobile nie da się jednym kliknięciem odblokować
    wszystkich wiadomości sieciowych. Można tylko konkretne numery
    kanałów. Zanim ja to odblokowałbym wszystkie, minęłoby sporo czasu i w
    tym czasie nałapałbym z Ery mnóstwo niechcianych reklam i ogłoszeń....
    Wystarczy mi informacja jaki jest numer kanału, ale jak widzę z
    doświadczenia Eurobank ma to gdzieś, że ktoś używa "lepszych"
    telefonów. W banku sugerowano mi nawet zmienić telefon na starszy
    model, albo wykupić płatny token sprzętowy.... Paranoja...