  • 31. Data: 2009-03-04 12:20:21
    Temat: Re: marmurkowe 8%
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:golq9t$coj$1@news.interia.pl...
    > "kris" news:goldte$n23$1@news.onet.pl

    > Luksemburga.
    >
    > No niby nigdzie ale trochę dziwnie wyglądają takie działania w przypadku
    > firmy, która przypisuje sobie łatkę "narodowej", "propolskiej" itp. :)

    Tu pewnie masz rację, ale bardziej mi chodziło o to aby jak ktos podaje
    jakieś fakty to to zweryfikował. Udziałowcami każdego Skoku są jego
    członkowioe(każdy ma minimu jeden udział) wiec tych udziałow najwiekszy skok
    ma miliony(mniej więcej tyle ilu członków). W jaki sposób mozna wiec by było
    sprzedać pakiet wiekszości udziałów?
    Technicznie niemozliwe;))

    Krzysiek

  • 32. Data: 2009-03-04 13:28:01
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 4, 1:20 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > ma miliony(mniej więcej tyle ilu członków). W jaki sposób mozna wiec by było

    Hmmm opierasz sie na blednym zalozeniu, ze jeden udzialowiec to jeden
    udzial. Nie jest to prawda. Podobnie jak w spolkach akcyjnych i w
    spoldzielniach jeden udzialowiec moze posiadac wiecej niz jeden
    udzial. Dodatkowo udzialowcami SKOK moga byc takze osoby prawne, nie
    tylko fizyczne. Tym sposobem 75% udziałow KK SKOK ma jedna fundacja.

    Roznica miedzy spolka a spoldzielnia jest tylko taka, ze liczba
    udzialow nie przeklada sie na liczbe glosow.

  • 33. Data: 2009-03-04 13:52:10
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    >udzial. Dodatkowo udzialowcami SKOK moga byc takze osoby prawne, nie
    >tylko fizyczne. Tym sposobem 75% udziałow KK SKOK ma jedna fundacja.

    Ciagle mylisz KK SKOK z konkretnym SKOK. W konkretnym Skok udziały sa
    rozproszone kazdy członek ma minimu jeden udział.

    Krzysiek

  • 34. Data: 2009-03-04 14:14:04
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 4, 2:52 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ciagle mylisz KK SKOK z konkretnym SKOK. W konkretnym Skok udziały sa
    > rozproszone kazdy członek ma minimu jeden udział.

    Tak rozumiem, ze kazdy czlonek to minimum jeden udzial. Ale to nie
    zmienia faktu, ze jeden czlonek moze miec 90% udzialow.

    Zakladajac np. ze czlonkow jest 100, a udzialow 1000 - 99 czlonkow ma
    100 udzialow, a jeden 900. Nie ma zadnej przeszkody zeby tak bylo.
    Podobnie jest przeciez w spolkach akcyjnych. Jeden akcjonariusz to
    jedna akcja. Teoretycznie akcjonaruszy PKO BP jest tysiace [a akcji
    jeszcze wiecej], co nie stoi w sprzecznosci z tym, ze Skarb Panstwa ma
    pakiet wiekszosciowy [dokladnie chyba 51%].

  • 35. Data: 2009-03-04 14:19:41
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]

    jeszcze wiecej], co nie stoi w sprzecznosci z tym, ze Skarb Panstwa ma
    pakiet wiekszosciowy [dokladnie chyba 51%].

    Ja to rozumiem ale udziały w SKOKach są rozproszone i nie jest tak ze jedna
    osoba ma wiekszośc udziałów.

    Krzysiek