  • 1. Data: 2009-03-03 09:03:21
    Temat: Re: BOŚ nas kantuje
    Od: " aneczka.jedna" <a...@N...gazeta.pl>

    czy mi się wydaje, że słyszę rozgrzeszenie w stylu "prawie wszyscy to robią",
    "powszechna praktyka"... ?
    Mnie nie interesują "prawie wszyscy". Mnie interesuje konkretny Bank Ochrony
    Środowiska który puszcza taki smród. I mam gdzieś, że może nie on, że to
    agencja. BOŚ jest za to odpowiedzialny! To za jego pieniądze jest robione. A
    dokładnie za pieniądze jego klientów.
    Jest tu jakiś klient?
    Jakbyście chcieli na innych forach dzielić się tym info, to może w końcu ktoś
    im się dobierze do tyłka.
    Internauci niewiele mogą zrobić, ale wyrazić swojej opinii nikt nam nie zabroni :)

  • 2. Data: 2009-03-03 11:57:17
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    aneczka.jedna pisze:
> [...]
    > im się dobierze do tyłka.
    > Internauci niewiele mogą zrobić, ale wyrazić swojej opinii nikt nam nie zabroni :)
    a kto to ostatnio wykrzykiwał, aby wspierać polskie banki? Polskie p...
    nas jeszcze lepiej niż obce...

  • 3. Data: 2009-03-03 13:42:20
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Radzik" news:49ad1b24$1@news.home.net.pl

    > a kto to ostatnio wykrzykiwał, aby wspierać polskie banki? Polskie p...
    > nas jeszcze lepiej niż obce...

    To chyba zbyt duże uogólnienie.

  • 4. Data: 2009-03-03 15:52:06
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 14:42:20 +0100, Edward Malinowy napisał(a):

    > "Radzik" news:49ad1b24$1@news.home.net.pl

    > To chyba zbyt duże uogólnienie.

    No właśnie - te obce mają więcej doświadczenia

    T.