    From: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mSzop w mBanku od marca
    Date: Wed, 04 Feb 2004 15:21:49 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@g112.softpro2.pl

    Dnia Wed, 04 Feb 2004 14:50:37 +0100, domis napisal/a:

    > Powyższe 2 krytyczne wypowiedzi są delikatnie mówiąc "dziwne".
    > (Dentarg i Piotr Gralak).
    Jest to rozwijanie usług - co jak wiadomo zawsze jest kosztowne i Ci
    którzy chcieli żeby mbank był prostym bankiem a za to darmowym moga
    narzekać (choćby po wprowadzeniu tych 50 gr za przelew)
    tak właściwie tylko co ta oferta może dać nowego? jedyne co przychdozi mi
    do głowy to, że umozliwi nabywanie biletów przez internet tym co nie mają
    e-karty mbanku ani żadnej "kredytowej". znizki dla klientów mbanku można
    zrobić bez takiej usługi. Jakie sa inne zalety które przegapiłem?

    --
    KrzysiekL