  • 1. Data: 2002-09-17 11:00:54
    Temat: mBank-uwazajcie na te karty
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    Witajcie. Szlak mnie jasny dzisiaj trafil ( pewnie ktos juz o tym pisal ale
    ..). Otwieram skrzynke - patrze nowe karty e-Konto. Mowie fajnie.. ale za
    chwile zaczynam sie zastanawiac dlaczego - w koncu nie jestem p.bankowym
    :-)) Wiec dzownie. Pani mnie uprzedzila ze nowe karty sa wydawane na
    nastepny rok - mowie OK. Tylko jak uslyszalem o oplacie za karty e-MAX 36
    zloty - ledwo sie na nogach utrzymalem. PRZECIEZ TO ZLODZIEJSTWO. Wg banku
    milczenie i brak potwierdzenia o likwidacje karty jest zgoda na jej
    wydanie... Jutro likwiduje e-MAX i prawdopodobnie podziekuje za wspolprace -
    no moze zostawie e-konto lub m-biznes bo utrzymanie za darmo. Ale kart
    wszystkich sie pozbede raz na zawsze.

    Jesli studiujecie to zakladajcie w Banku Slaskim + internet. 2 zlote/
    miesiac + darmowe przelewy z sieci. Niech BRE traci za takie traktowanie.

    Pozdrawiam.
    Michal

  • 2. Data: 2002-09-17 11:05:42
    Temat: Odp: mBank-uwazajcie na te karty
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    Użytkownik michal <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:am7209$1h0$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > milczenie i brak potwierdzenia o likwidacje karty jest zgoda na jej
    > wydanie... Jutro likwiduje e-MAX i prawdopodobnie podziekuje za

    trzeba czytać regulamin,

  • 3. Data: 2002-09-17 11:24:58
    Temat: Re: mBank-uwazajcie na te karty
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    Ano trzeba - nie twierdze ze nie. Ale nie ma czasu na czytanie :-(((

    Michal

  • 4. Data: 2002-09-17 12:08:24
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    michal wrote:

    > Ano trzeba - nie twierdze ze nie. Ale nie ma czasu na czytanie :-(((

    niektorzy czytaja i nie placa, inni zamiast czytac zarabiaja w tym
    czasie zeby potem zaplacic

  • 5. Data: 2002-09-17 12:18:52
    Od: "Internet User" <I...@U...org>

    mBank uprzedzal duzo wczesniej o wprowadzeniu oplat za karte do eMAX'a.
    Trzeba bylo zlozyc dyspozycje jak byl czas i nie wysywac teraz ich od
    zlodziei!

    pwas

    ---

  • 6. Data: 2002-09-17 12:23:04
    Od: "nihilista" <n...@S...wp.pl>

    Użytkownik "michal" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ano trzeba - nie twierdze ze nie. Ale nie ma czasu na czytanie :-(((

    nie zrozum mnie zle, ale ..za "gapowe" sie placi
    ;-)

    pozdrawiam serdecznie
    nihilista
    :)

  • 7. Data: 2002-09-17 12:35:17
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    > mBank uprzedzal duzo wczesniej o wprowadzeniu oplat za karte do eMAX'a.
    > Trzeba bylo zlozyc dyspozycje jak byl czas i nie wysywac teraz ich od
    > zlodziei!

    Wybacz - ale wprowadzenie zmianki na ich stronach internetowych nie jest
    wystarczajace dla przecietnego uzytkownika ich konta - wiec
    (przedstawicielka mBanku klekotala wkolko to samo co piszesz). W dobrym
    tonie bylo rozeslac pismo do swoich klientow - a nie powolywac sie na www i
    wiadomosc ktora miala trafic do wszystkich klientow. Po prostu - staraja sie
    zlapac klienta na hmmm nieuwage - takie mam odczucie dlatego pozbede sie
    eMAX'a a pieniadze zaczne przelewac na inne rachunki.

    Pozdro.
    Michal

  • 8. Data: 2002-09-17 12:37:07
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    > niektorzy czytaja i nie placa, inni zamiast czytac zarabiaja w tym
    > czasie zeby potem zaplacic

    a wszystko ma nabiera kolorow kiedy sie wiecej zarabia niz placi :-))
    oczywiscie nie czytajac :-))

    Pozdro.
    Michal

  • 9. Data: 2002-09-17 12:58:05
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "michal" <v...@w...pl> wrote in message

    > Ano trzeba - nie twierdze ze nie. Ale nie ma czasu na czytanie :-(((

    jak nie ma to trzeba placic.

  • 10. Data: 2002-09-17 13:06:55
    Od: "Krzysztof Konatowicz" <m...@N...gazeta.pl>

    michal <v...@w...pl> napisał(a):

    > Wybacz - ale wprowadzenie zmianki na ich stronach internetowych nie jest
    > wystarczajace dla przecietnego uzytkownika ich konta - wiec

    A niby gdzie bank internetowy ma wywieszać ogłoszenia?

    > w dobrym tonie bylo rozeslac pismo do swoich klientow - a nie powolywac sie
    na www i
    Przecież oni nigdy jeszcze zadnych pism sami z siebie nie wysłali, chyba że
    za 5 zł

    > chca zlapac klienta na hmmm nieuwage - takie mam odczucie dlatego

    no cóż, takie ich zbójeckie prawo - nie znam banku, który nie chciałby
    zarobić na swoich klientach - dlatego zawsze staram się interesować co
    robią kolesie, którym powierzyłem swoje pieniadze, co nie?

    > likwiduje eMAX'a a pieniadze zaczne przelewac na inne rachunki.

    nie ma sie co denerwowac. Trzeba spokojnie policzyc. Na przyklad moja zona ma
    eMAX i karte, policzylismy, ze jesli na eMAXie ma się więcej niż 5000 zł to
    zmiana na eKONTO z darmową kartą przestaje się opłacać (w skali roku), bo
    mniej ma się z odsetek.

    Tak więc, ludzie! Jesli macie na eMAXIE więcej niż 5000 zł i musicie nadal
    używać VISY electron, to raczej nie opyla się zmieniać konta na inny bank.